2021. december 27., hétfő

ขอยอม - Wichayanee Pearklin

 


Egy sorozat betétdal, amihez már régóta vártam az angol fordítást. Az opening dalt jó egy hónapja feltettem. Most végre az ending is elkészült. Game of Outlaws a történet címe. 

 

 

 

 Feladom - Wichayanee Pearklin


Ha tudtam volna azon a napon,
hogy nem lehetünk együtt...
Nem lennék szomorú.
Nem beszélhetek róla senkinek.
Miért szeretlek mégis téged?
A tökéletes ember,
aki mindenben más.
De kizárt, hogy létezzen.
Mindig fáj, ha találkozunk,
mert reszket a szívem.
Nap mint nap becsapom magam.
...Miért?

El kell ezt engednem egy időre.
Messzire el akarok menekülni innen.
Minél közelebb kerülünk,
annál jobban fáj nekem.
Elég volt! Feladom.

Ma már tudom, hogy
nem lehetünk együtt.
Minél inkább ellenállunk,
csak egyre jobban fáj.
Csak maradjunk egyedül.
Mindig fáj, ha találkozunk,
mert reszket a szívem.
Nap mint nap becsapom magam.
...Miért?

El kell ezt engednem egy időre.
Messzire el akarok menekülni innen.
Minél közelebb kerülünk,
annál jobban fáj nekem.
Elég volt! Feladom.


2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny, köszönöm szépen a fordítást, ez is egy gyönyörű dal, az énekesnő hangja pedig fantasztikus! Visszakeresem az OP-ot is, mert a Sptfy-on már megtaláltam mindkettőt, hogy bővítsék az ázsiai dráma OST-s lejátszási listámat. :) Boldog Új Évet Kívánok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna!

      Nagyon szívesen! :) Örülök, hogy tetszik!
      Nem tudom, aztán megtaláltad-e, belinkelem, hátha nem.

      https://shaolinbunny.blogspot.com/2021/11/game-hunt-mariam-grey.html

      Köszönöm, hogy ha tetszik egy-egy dal, akkor írsz nekem! :) Remélem még sok dalt fogsz itt találni, ami elnyeri a tetszésedet!

      Neked is szép, és szerencsés évet kívánok 2022-re!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés