2021. december 18., szombat

เปลี่ยนคะแนนเป็นแฟนได้ไหม - Sizzy x Nanon

 


Ma van Nanon Korapat születésnapja. Ebből az alkalomból, és a Bad Buddy 8. részéhez fordítottam le egy korábbi dalát, amit négy lánnyal énekel. 

 

Eredeti klip:

 

 

Koncert felvétel: 


A dalszövegben kiemelt sorokat Nanon énekli, a többit a csajok.



Beválthatom a pontjaim szerelemre? - Sizzy x Nanon


Mennyire mosolyogjak? Ez már túl sok?
Magányosnak nézzek ki, hogy megvigasztaljon?
Egy perce, még édes voltál,
most meg hirtelen mogorva lettél.
Mi a helyzet, kislány? Korábban megkaptalak.
Most már nem, mert teljesen megváltoztál.


Úgy tegyek, mintha haragudnék?
Mi lesz, ha nem törődik vele?
Ha nem tudja, hogy csak flörtölök.
Hercegnő vagy? Netán csak játszol velem?
Minél többet gondolkodom,
annál jobban összezavarodok.

Egy nagy rejtély vagy.
Minél többet harcolunk, annál
közelebb kerülünk egymáshoz.
Próbálok nem törődni vele,
de a végén mégis hiányzol.

Azt szeretném, hogy értsd meg!
El akarom rabolni a szíved!
Minél inkább próbálok leállni,
annál gyorsabban ver a szívem.
Számomra te vagy az egyetlen!

Beléd szerethetek?
Hány pontot érek nálad?
Mit tegyek, hogy veled lehessek?
Mindent megteszek!
Nekem még új a szerelem,
te leszel, aki megtanítja nekem.
Nem érdekel, hány pontot adsz,
amíg együtt vagyunk, addig jó nekem!


Úgy tegyek, mintha haragudnék?
Mi lesz, ha nem törődik vele?
Ha nem tudja, hogy csak flörtölök.
Hercegnő vagy? Netán csak játszol velem?
Minél többet gondolkodom,
annál jobban összezavarodok.
Egy nagy rejtély vagy.
Minél többet harcolunk, annál
közelebb kerülünk egymáshoz.
Próbálok nem törődni vele,
de a végén mégis hiányzol.

Azt szeretném, hogy értsd meg!
El akarom rabolni a szíved!
Minél inkább próbálok leállni,
annál gyorsabban ver a szívem.
Számomra te vagy az egyetlen!

Beléd szerethetek?
Hány pontot érek nálad?
Mit tegyek, hogy veled lehessek?
Mindent megteszek!
Nekem még új a szerelem,
te leszel, aki megtanítja nekem.
Nem érdekel, hány pontot adsz,
amíg együtt vagyunk, addig jó nekem!


Jó leszek. Megszerzem a pontszámot.
Ha jól csinálom, egy nap elnyerem a szívedet.
Tedd a kezed az arcomra, és csináld még tovább!

Ha megszerzed a szívem, elvesztél.
Közel kerülünk egymáshoz, behunyjuk a szemünk.
Azt mondják, ez a meghittség egy áldás.
Meghitten csókoljuk egymást!

Többé nem számít a pont, legyünk egy pár!

Beléd szerethetek?
Hány pontot érek nálad?
Mit tegyek, hogy veled lehessek?
Mindent megteszek!
Nekem még új a szerelem,
te leszel, aki megtanítja nekem.
Nem érdekel, hány pontot adsz,
amíg együtt vagyunk, addig jó nekem!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése