2021. december 31., péntek

Shooting Star - BRIGHT, WIN, DEW, NANI

 


 

Ezzel a fordítással zárom ezt az évet, 

mindenki kívánjon valami szépet! :)

Mindenki találja meg a saját csillagát,

ami teljesíti a kívánságát.

 

Még egy kis versikét is költöttem nagy hirtelen a dalhoz passzolóan. :) A dalt meghallva egyből erre esett a választásom, hogy ez lesz az idei utolsó posztom. Én ilyen rendhagyó módon szeretnék ettől az évtől búcsúzni, és Boldog Új Évet kívánni. Így ezt a dalt küldöm minden kedves barátomnak, ismerősömnek, és a blog olvasóinak! 

- a dal: F4 Thailad Boys Over Flowers OST -

 





 Hullócsillag - BRIGHT, WIN, DEW, NANI


Azon az éjszakán, mikor csillagok hullnak.
Azon az éjszakán meteor zápor esik.
Azon az éjszakán az emberek őket nézik,
és hisznek benne, hogy kívánhatnak egyet.
Kövesd az álmod minden akadályon át!
Sok küzdelmen fogsz keresztülmenni.
Ha teljes szívedből hiszel, amit
akarsz az könnyen megvalósul!
A csoda amiről álmodom, te magad vagy!

Mert te vagy az én hullócsillagom!
Fentről ragyogsz le rám.
Olyan különleges vagy! Pótolhatatlan,
aki követi az álmait, és valóra váltja.
Te vagy a vezércsillagom!
Felvidítod az egész világom.
A fényed vezet az úton,
bearanyozza a napom.
Kérlek, hallgasd meg, amit mondok:
Te vagy a szívem csillaga!
Ó, az én hullócsillagom!

Megváltoztattál egy életet,
ami addig unalmas volt.
Te vagy az oka mindennek.
Te vagy a csillag, fent magasan.
A ragyogó fény az égen.
Vezess engem a sötét éjben!
Egy csoda vagy, amire vártam,
aki megtanított jobb emberré válni.
Mindig, mikor felnézek a magasba,
a jókívánságaimat repítem feléd.

Mert te vagy az én hullócsillagom!
Fentről ragyogsz le rám.
Olyan különleges vagy! Pótolhatatlan,
aki követi az álmait, és valóra váltja.
Te vagy a vezércsillagom!
Felvidítod az egész világom.
A fényed vezet az úton,
bearanyozza a napom.
Kérlek, hallgasd meg, amit mondok:
Te vagy a szívem csillaga!
Ó, az én hullócsillagom!

Amikor az ég sötétbe borul,
amikor elgyengül a lelked...
Nézz fel, és keress egy fénylő csillagot!
Szálljon a kívánságod az égig!

Azt mondják, a legsötétebb éjszakán,
látjuk, ahogy az összes csillag ragyog.
Több millió mérföldre vannak innen,
mégis látjuk őket a láthatáron.
Te vagy a tiszta fény mellettem,
ami folyamatosan ragyog.
Te vagy a menedékem, mikor
a külvilágban óriási a káosz.
Az ég beborulhat, akkor sem félek!
Te vagy az én fényem,
ami mindig velem van.
45 fokos szögben felnézek az égre,
és ahogy meglátlak, fény gyúl a szívemben.
Te vagy a szívem üzemanyaga,
ami folyamatosan tűzben ég.
Egy hosszú napon érted még
a világ végére is elmegyek.
Miattad az összes gond köddé válik.
Miattad élem túl a sötét éjszakát.
Mert te vagy a hullócsillagom!
Messzire ragyogsz az égbolton.
Te vagy az egyetlen reményem,
hogy hazavezetsz, mint egy radar.

Mert te vagy az én hullócsillagom!
Fentről ragyogsz le rám.
Olyan különleges vagy! Pótolhatatlan,
aki követi az álmait, és valóra váltja.
Te vagy a vezércsillagom!
Felvidítod az egész világom.
A fényed vezet az úton,
bearanyozza a napom.
Kérlek, hallgasd meg, amit mondok:
Te vagy a szívem csillaga!
Ó, az én hullócsillagom!


2 megjegyzés: