2021. december 24., péntek

BOLDOG KARÁCSONYT! :) Happy Christmas - B4

 Karácsonyi sordíszek - images.qwqw.hu

 



Gondolkodtam, hogy mivel kívánjak szép ünnepeket a blogomon a barátaimnak, ismerősöknek, és az olvasóknak. 

A sors a segítségemre sietett, mert utamba került egy vidám, igazán ünnepre való thai dal. Ami ráadásul nekem nagyon tetszik. Remélem, nektek is tetszik majd. :)

Ezzel szeretnék mindenkinek szép, békés, szeretetteljes karácsonyt kívánni! 

 

 

  

Boldog Karácsony - B4


Egy este, mikor nagy volt a tömeg
mosolyogva néztem rád.
Minden dal, amit hallok,
ugyanaz, ami már oly ismerős.
Feldíszített fák világítanak,
fényesebbé teszik az éjszakát.
A szellő lágyan fúj, melengeti a szívemet.

És most eszembe jutnak az emlékek,
amit már külön éltünk meg.
Nem telik el úgy nap, hogy
ne gondolnánk egymásra.
Az elmúlt boldog percek.
Ezen a napon újra éreztem,
amikor találkoztam veled.
Ugye hiányoztunk egymásnak?
Azokon a napokon, mikor távol vagyunk.
Csak tudd azt, hogy itt leszek.

És most eszembe jutnak az emlékek,
amit már külön éltünk meg.
Nem telik el úgy nap, hogy
ne gondolnánk egymásra.
Az elmúlt boldog percek.
Ezen a napon újra éreztem,
amikor találkoztam veled.
Hallottam a dalokat, amiket énekeltünk.
Még mindig emlékszem a kedvenceinkre.
Ma találkozunk, és egész nap együtt leszünk.
Boldog, boldog, boldog karácsonyt!
Boldog, boldog, boldog karácsonyt!

És most eszembe jutnak az emlékek,
amit már külön éltünk meg.
Nem telik el úgy nap, hogy
ne gondolnánk egymásra.
Az elmúlt boldog percek.
Ezen a napon újra éreztem,
amikor találkoztam veled.
Hallottam a dalokat, amiket énekeltünk.
Még mindig emlékszem a kedvenceinkre.

A mai napot szeretném újra veled tölteni.
Mióta messze vagyunk egymástól, hiányzol, tudod?
A boldogság a szívemben az egyetlen
ajándék, amit tőled kaptam,
és minden dal, amit valaha énekeltem.
Emlékszel azokra a dalokra?
Ma találkozunk, és egész nap együtt leszünk.
Minden percemet itt akarom tölteni.
Minden pillanatban veled akarok lenni.
Boldog, boldog, boldog karácsonyt!
Boldog, boldog, boldog karácsonyt!
Boldog, boldog, boldog karácsonyt!

 

Karácsonyi gif-ek - images.qwqw.hu

3 megjegyzés:

  1. Most jutottam el odáig, hogy meg is hallgassam:)) nagyon kedves kis karácsonyi szösszenet!:) Köszönjük a fordítást ♥

    VálaszTörlés