2023. június 13., kedd

DOULUO DALU 2: Jueshi Tangmen

 


 

 Jön a Douluo Dalu második évada! :) Négy nap múlva, 17-én indul.

Korábban már láttam a nagyon rövid kedvcsinálót a DD folytatásához. Akkor nagyot néztem, hogy totál más, mint az első évad. Azt hozzáteszem, hogy nem néztem végig az első évadot, de ameddig jutottam, az nagyon tetszett, és imádtam Xiao Wu-t benne. :) De Tang San, és a többiek is kiváló karakterek.

 

 

Az imént láttam egy hosszabb, bővebb lére eresztett videót a folytatásról (itt fentebb belinkeltem). Hát... nagyon-nagyon tetszik, szó se róla. :) Hozzám ez már így közelebb áll, mint az első évad. Miért? Mert számomra ez még jobban hasonlít a Final Fantasy különleges világaihoz. Ott is voltak jó kis gépezetek, bigyók, steampunk stílusú cuccok. Szóval az új trailer iszonyúan bejött. Biztos nézni fogom. Az, hogy a DD fanok mit szólnak majd ehhez a totál más világhoz, és rendszerhez, arra kíváncsi leszek. :) Azt már most borítékolom, hogy a gépezetekkel teli világ nem mindenkinek fog bejönni. 

 

 

 

Egy kis infó, amit olvastam a videónál:

Egy totál más világ, más kontinens...Tízezer évvel a Tang klán megalapítása után járunk, mikor az a kihalás szélén áll.Nincs varázslat, nincs harcművészet... szóval teljesen más minden, mint az első évad során. A Shrek szörny akadémia új nemzedékének kell megharcolni azért, hogy a klán újra régi fényében tündökölhessen. Ebben Xiao Wu és Tang San lánya, Tang Wutong az egyik főszereplő. Ő alkot párt Huo Yuhao-val.

Kinek hogy tetszik a videók alapján? :) Négy nap múlva indul a nagy kaland! Kíváncsian várom!

 


8 megjegyzés:

  1. Halihoooo!!!

    A DD2 már csak 2 nap!!!!! A DD2 huh... Én kb másfél éve kezdtem el olvasni. Ahogy tudtam el is olvastam mondjuk kellettek szünetek (1-2 hét) amikor nem olvastam belőle 622 fejezet azért nagyon hosszúúúúú egybe folyamatosan.

    Én be vagyok zsongva a folytatástól, (ezért is kezdtem el fordítani a regényt) főleg hogy a DD1 végét ennyire összecsapták. Egy nagy katyvasz lett az egész.
    Az infok amikert találtál nem teljesen pontosak. A kontinens marad csak birodalmat váltunk. A "nincs varázslat, nincs harcművészet" (az ismertetőjébe ugyanez van írva) hát szubiektiv szintem kimondott tardicionális harcmüvészet tényleg nincs és nem is varázspálcával hadonásznak de kinek mi a mágikus tulajdonság/képesség. Itt is vannak akik karddal harcolnak vagy közelharcban "verekednek" egymással. Azt nagyon sajnálom hogy Tang Wutong-ot előre lelőtték. Nem így ismerjük meg a regény elején hanem mint ahogy az előzetesben is benne van.
    A látvány nekem tetszik. Néztem egyet a villamoson mert az nincs a regénybe de meglátjuk mennyire szalad el a készítők fantáziája/mennyire mossák össze a DD3-al.
    Kedvecsinálónak én is rakok ide még egy vidit ami a válogatásba nincs benne.
    Wutong: https://www.youtube.com/watch?v=Th8W9k8cdTo
    Wang Dong + Huo Yuhao: (jobb minőségben):
    https://www.youtube.com/watch?v=vdgAuqu5vDU&t=1s

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja az kimaradt, hogy a Naruto-kun nem fogja fordítani úgyhogy ha gondolod rárepülhetsz :P

      Törlés
    2. :) Majd még eldől. Vagy meglásssssuk. XD - vak is assszondta - :)

      Törlés
    3. Szia Szavi!

      Most elkezdtem gondolkodni, hogy találkoztam-e már itt a blogon a neveddel... Hm... de annyi mindenki ír, hogy nem emlékszem. :)
      Hú, látom nagyon várod. Én is. :)
      Ó, te akkor már tudod, hogy mi lesz benne. Neked annyira nem lesz meglepetés a donghua, mert ismerni fogod előre a történetet.
      Az igen, még fordítod is? De rákerestem ám. XD Megtaláltam az oldalad, és egészen jól haladsz vele! Nagyon jó, hogy fordítod. Erről tudnak a DD fanok is, vagy csak úgy suttyomban fordítod?
      Na, majd mindenképpen beleolvasok.
      Ó, igazából nem néztem utána, szóval csak ami hirtelen ott a videónál volt pár mondat, azt írtam nagyjából le, de nem is bármiféle hivatalos dolognak, hanem csak úgy lazán.
      Ez nem ismertető vagy bármi egyéb, csak egy kósza bejegyzés. :) Szóval ne vedd készpénznek tőlem. Te amúgy is szakértő vagy a témában, mivel ismered már a sztorit.
      A villamos az nekem nagyon bejött, tök király! :)
      Amit linkeltél két videó, azt még tegnap késő este megnéztem youtube-on. :) Mert rákerestem, hogy milyen videók vannak még még még... XD

      Nem lenne baj, ha privátban megkeresnélek? :)
      Ha gondolod írj rám messengeren, ez a fb-os accom:
      https://www.facebook.com/borbala.horvath.3/

      Ha úgy nem jó neked, az email:
      ms.tifa@freemail.hu

      Örülök, hogy írtál! :)


      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    4. Hali!
      Igen találkoztál már a nevemmel én írtam a donghua kéréses post alá.

      A donghua mindig meglephet mert változtatnak benne (abba a 40 másodpercben is van változtatás amit eddig Huo Yuhaoról láttunk a DD1 263. részében) van hogy jól sül el van hogy siralmasan. (DD1 vége) Mondjuk én igy is ugy is megnézem az animációt belőle. Ugyez van a Swallowed Star-nál is azt is elolvastam de mindenképpen meg fogom nézni azt is.
      Az ismertetőről nem bántásból írtam a javítást szerintem csak szóf...ásom van ebben a témában kb 1 hete. XD
      A naruto-kunon a fórumba megjegyeztem hogy fordítom. Meg az anime-addicts DD forumában is.
      Annyira én sem vagyok szakértő, a DD3 meg a DD4 meg a DD5 nincs meg még nem olvastam őket.

      Írtam neked Facebook-on üzit :)

      Üdv: Szavi

      Törlés
  2. Szia,
    engem megfogtak a videók, szóval biztos hogy belelesek majd (de előtte a DD1-et be akarom fejezni).
    Engem nem zavar - ha mondhatjuk így - az új világrend a sok kütyüvel, hiszen ha jól veszem ki a dolot 10ezer év telik el, ennyi idő alatt bármi megtörténhet (példa a saját világunk).
    És köszönet Szavi hogy fordítot a light novelt (eddig ebbe az infóba nem futtottam bele, de már le is mentettem az oldalad :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anikó!

      :) Igen, jónak ígérkezik. Kíváncsian várom. 10 ezer év rengeteg. Azalatt teljesen megváltozhat egy kontinens, a világ.
      Milyen jól tette Szavi, hogy írt a blogra, most gazdagabb lettél ezzel az infóval is, mert meghívtam a ChiTaJa-ra. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  3. Én néztem ill. még most is a DD 1 évadát, Hálás köszönet érte a Naruto-kun csapatnak, hát igen a 2 évad világa eléggé eltér egymástól, de ez engem speciál nem zavar, jónak találtam mindkettőt, tetszik, biztosan fogom nézni.
    Nagyon megörültem neki mikor olvastam , hogy te elvállalod eme szerintem lehet hogy gigantikus feladatot, a DD2 fordítását. Ezer hála & köszönet érte neked! Kitartást hozzá!
    Illetve, de nem utolsó sorban szeretném megköszönni Szavi neked is a regény fordítását! Imádom nézni és olvasni is. :D

    VálaszTörlés