2023. június 20., kedd

เล่นของสูง - Big Ass

 



Egy jó féle rock ballada. Olyasmi, mint amit a Cocktail-től is megszokhattatok itt a blogon. A thai rock bandák egészen jók! :) Legalábbis szerintem. Pedig nem vagyok egy nagy rock rajongó, mégis a thai zenében nagyon szeretem ezt a műfajt, és szívesen hallgatom. A dalt egy koncerten fedeztem fel, ahol Nanon énekelte. :)


Zenés verzió:

 


Koncert verzió:

 



Nanon és Krist előadásában, ahogy én először hallottam a dalt. 5:25-től kezdődik a videóban. 




Játszani a szent dolgokkal - Big Ass


Tudom, hogy kockáztatok,
de meg kell próbálnom...
Tudom, hogy nehéz lesz, ha valami
olyan dolgot akarok, ami szent.
De akkor is legalább egyszer
meg akarom próbálni.

Tudom, hogy mennyire mások vagyunk.
Tudom, milyen messze, magasan vagy.
Mindenki tudja, hogy ez lehetetlen,
de a szeretet azt parancsolja,
hogy másszam fel a csúcsra.

Arra születtem, hogy találkozzam veled.
Nem számít, hogy mi történik, mindent
meg kell tennem, ami tőlem telik.
Ha szeretni akarok, kockáztatnom kell.
Nem akarom, hogy csak egy
kép legyél az álmaimban.
Nem érdekel, mekkora baj lesz,
nem számít milyen nehéz út vár,
még mindig jobb, mintha elengednélek.
Igazán beléd estem, mert nagyon
szeretlek. Remélem nem bánod.

Még ha szerény is vagyok,
akkor is van szívem.
Ha fáj, és szenvedni fogok,
akkor is megéri a boldogságot.
Ez nem rossz, ugye?
Nem vagyok alázatos, mert
a szeretet azt parancsolja,
hogy kövessem a szívemet.

Arra születtem, hogy találkozzam veled.
Nem számít, hogy mi történik, mindent
meg kell tennem, ami tőlem telik.
Ha szeretni akarok, kockáztatnom kell.
Nem akarom, hogy csak egy
kép legyél az álmaimban.
Nem érdekel, mekkora baj lesz,
nem számít milyen nehéz út vár,
még mindig jobb, mintha elengednélek.
Igazán beléd estem, mert nagyon
szeretlek. Remélem nem bánod.

Arra születtem, hogy találkozzam veled.
Nem számít, hogy mi történik, mindent
meg kell tennem, ami tőlem telik.
Ha szeretni akarok, kockáztatnom kell.
Nem akarom, hogy csak egy
kép legyél az álmaimban.
Nem érdekel, mekkora baj lesz,
nem számít milyen nehéz út vár,
még mindig jobb, mintha elengednélek.
Igazán beléd estem, mert nagyon
szeretlek. Remélem nem bánod.

Még ha szerény is vagyok,
akkor is van szívem.
Ha fáj, és szenvedni fogok,
akkor is megéri a boldogságot.
Ez nem rossz, ugye?
Nem vagyok alázatos, mert
a szeretet azt parancsolja,
hogy kövessem a szívemet.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése