2023. június 3., szombat

B Blood Type - Firstone

 



Teljesen random találtam rá erre a dalra. Nagyon megtetszett, a szövege is, elsőként Firstone (First Wannakorn Reungrat) cover előadásában hallottam. A srácot most láttam először. Mint kiderítettem ő a DoMunDi  3. generációjának új tagja. Azt írták nemzetközi rajongók, hogy Tommy és NuNew után ismét találtak egy nagyon szép hangú, és cuki srácot. :)

Megkerestem az eredeti előadót, Chrrissa Chotijirasathit-t. Kicsit meglepődtem, de egyébként semmi bajom vele. Tök mindegy, hogy néz ki egy előadó, és milyen nemű, és identitású, az engem nem szokott visszatartani attól, hogy kedveljek egy dalt, zenét. Jelen esetben Chrrissa egy nagydarab pasi, aki nőként énekli a dalt. Ha betenném a klipet, biztos sokan felháborodnának, így inkább egy másik fellépést osztok meg, ahol kicsit szelídebben néz ki. Illetve rengeteg thai előadónak megtetszett a dal, és sokan elénekelték a megjelenése óta, szóval igazán nagy sláger volt náluk pár hónapja.

 

Firstone cover verziója: 


Az eredeti előadótól egy fellépés: 


Az egyik kedvenc bandám, az ETC coverje:

 



B vércsoport - Firstone


Mit csináltam rosszul?
Ami miatt elmentél...
Mindig azt mondtad, hogy várjak.
Várjak addig a napig, ami
még mindig nem jött el.
Jól vagy? Miért tart ilyen sokáig?
Azt mondtad, hogy várjak egy kicsit,
de a végén ez magányba torkollott.

Biztos van itt valami baj.
De sosem értettem...
Amit ő tett, azt én is megtettem.
De soha nem értem el sikereket.
Talán a szerencsém az oka?
Vagy a csillagjegyem a hibás?
Ezért kell most egyedül lennem?

Csak szeretnék valakit,
hogy ne érezzem a magányt.
Az a baj, hogy a szinglik hónapjában születtem?
Vagy az, hogy B vércsoportú vagyok?
Megváltoztassam a telefonszámomat?
Szükségem van valakire, aki szeret engem.
Nem akarok többé egyedül lenni.

Megkérdezhetem, hogy mit csináltam rosszul?
Szóval nem akarsz engem...
Csak fohászkodni tudok azért,
hogy egyszer talán hiányozni fogok.
Jól vagy? Miért tart ilyen sokáig?
Azt mondtad, hogy várjak egy kicsit,
de a végén ez magányba torkollott.

Biztos van itt valami baj.
De sosem értettem...
Amit ő tett, azt én is megtettem.
De soha nem értem el sikereket.
Talán a szerencsém az oka?
Vagy a csillagjegyem a hibás?
Ezért kell most egyedül lennem?

Csak szeretnék valakit,
hogy ne érezzem a magányt.
Az a baj, hogy a szinglik hónapjában születtem?
Vagy az, hogy B vércsoportú vagyok?
Megváltoztassam a telefonszámomat?
Szükségem van valakire, aki szeret engem.
Nem akarok többé egyedül lenni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése