2023. június 19., hétfő

ร (W8) - Firstone

 



Egy újabb cover dal a DoMunDi friss tagjától. Nekem bejön a hangja, és cuki a srác. Az eredetijét Gene Kasidit énekli. (Senki ne lepődjön meg az eredeti klipet látva. Az úriember nőként jelenik meg a művészvilágban.) A címmel nem sokat tudtam kezdeni, így nem is fordítottam le. 

 





Meghallgattam a dolgokat, melyek
akkor merültek fel, mikor megbántottak
téged, mert a szerelem megváltozott.
Tisztában vagyok vele, milyen sokáig vártam,
hogy a szívedbe fogadj engem.

Meddig bánt még a múltbéli szerelmed?
Még mindig nem látod, ki az, aki
törődik veled már nagyon régóta.
Még mindig szükséged van időre.
Távolról figyellek téged,
egy nap talán lesz rá esélyem.

A hosszú várakozás kikezdheti a
szívemet. Ne gondolkodj túl sokáig!
Mielőtt túl késő lesz...
A hosszú várakozás valóban
megváltoztathatja az érzéseimet.
Tisztában vagyok vele,
de akkor is idegeskedem.
Mert én vagyok az egyetlen, aki vár.

Megértem, hogy ez időbe telik,
ha ez a szerelem elég, akkor van remény.
Minden lélegzetvételnél tudod, hogy ott
van valaki, aki szeret, és törődik veled?

Meddig bánt még a múltbéli szerelmed?
Még mindig nem látod, ki az, aki
törődik veled már nagyon régóta.
Még mindig szükséged van időre.
Távolról figyellek téged,
egy nap talán lesz rá esélyem.

A hosszú várakozás kikezdheti a
szívemet. Ne gondolkodj túl sokáig!
Mielőtt túl késő lesz...
A hosszú várakozás valóban
megváltoztathatja az érzéseimet.
Tisztában vagyok vele,
de akkor is idegeskedem.
Mert én vagyok az egyetlen, aki vár.

A hosszú várakozás kikezdheti a
szívemet. Ne gondolkodj túl sokáig!
Mielőtt túl késő lesz...
A hosszú várakozás valóban
megváltoztathatja az érzéseimet.
Tisztában vagyok vele,
de akkor is idegeskedem.
Mert én vagyok az egyetlen, aki vár.

Meddig bánt még a múltbéli szerelmed?
Még mindig nem látod, ki az, aki
törődik veled már nagyon régóta.
Még mindig szükséged van időre.
Távolról figyellek téged,
egy nap talán lesz rá esélyem.

Ha éjjel nincsenek csillagok,
de a reggeli fény ragyogónak tűnik,
akkor is itt van melletted valaki.
Fogd meg a kezem, és mindent felejts el!
Csak azt akarom, hogy szeressük
egymást ebben a pillanatban!
Egyedül én szerethetlek, mert
én vagyok az egyetlen, aki régóta vár.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése