2023. június 15., csütörtök

你,好不好? - Zee&NuNew

 



Ez a dal már több mint egy éve a gépemen csücsült, csak elfelejtettem a blogra feltenni. Néha ilyen is előfordul. :) Különlegessége, hogy kínaiul éneklik ezt a cover dalt. 

 

  

 


Hogy érzed magad? - Zee & NuNew


Még mindig későn kelsz fel reggel.
Sokáig dolgozol, és nem alszol jól.
Miután elérted a célod, ígérd meg, hogy
soha többé nem hajtod túl magad!
A egóm túl nagy volt. Bárcsak megadtam
volna azt a menedéket, amire vágysz!
A büszkeségem egy törékeny lelket takar.
A világom összeomlik, ha nemet mondasz.

Szeress engem,
mutasd ki minden érzésedet!
Örökkön örökké melletted leszek.
Hogy érzed magad?
Nagyon szeretném tudni.
Ne siess eldobni az emlékeinket!
Csak azt akarom, hogy
mellettem légy a társamként.

Megváltozok, jobb ember leszek.
Bárcsak azt hallanám, hogy
azt mondod, szeretsz engem.
Kár, hogy nem tudjuk visszaforgatni
az időt. Hogy érzed magad?
Az ég a tanúja, nem bírom tovább.
A megbánás ég bennem.
Csak még egy meleg ölelést kérek!
Szeretnék az az ember lenni,
akire neked szükséged van.

Szeress engem,
mutasd ki minden érzésedet!
Örökkön örökké melletted leszek.
Hogy érzed magad?
Nagyon szeretném tudni.
Ne siess eldobni az emlékeinket!
Csak azt akarom, hogy
mellettem légy a társamként.

Ne fordíts hátat nekem...
Tisztában vagyok vele,
mennyit jelentesz számomra.
Ne mondd, hogy régebben szerettél!
Térjünk vissza ahhoz az időhöz!
Hogy érezted magad?

Szeress engem,
mutasd ki minden érzésedet!
Örökkön örökké melletted leszek.
Hogy érzed magad?
Nagyon szeretném tudni.
Ne siess eldobni az emlékeinket!
Csak azt akarom, hogy
mellettem légy a társamként.

Ne fordíts hátat nekem...
Tisztában vagyok vele,
mennyit jelentesz nekem.
Ne mondd, hogy régebben szerettél!
Térjünk vissza ahhoz az időhöz!
Hogy érzed magad?



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése