2023. június 7., szerda

Venus - B5

 



Egy nagyon jó nóta. Thai nehézbombázók ha összegyűlnek egy csapatba, abból ilyen jó kis zene kerekedik. Tor Saksit, a kedvenc thai zongoristám, zeneszerzőm csépeli a zongorát, és még kettő énekest ismerek a bandából. Ben Chalatit, és Mariam Gray már korábban is szerepelt itt a blogon. (a felső fotón Mariam Gray középen, jobbra mellette Ben Chalatit, és Tor Saksit) A másik két tagot nem ismerem, és csak annyit derítettem ki, hogy Cake és Q a nevük. A banda 2004-ben alakult, elég népszerűek mai napig Thaiföldön. 

Aki esetleg hallgatna zenét tőlük, itt a linkjük: B5 Spotify

 



Vénusz - B5


Az égen ma este rengeteg szikrázó
csillag van fent. Ez káprázatos!
Mintha mindenki engem bámulna.
Ha erre gondolok, annyira magányos
vagyok, és még mindig remegek.
Mint amikor mindenki körülvesz, de
én mégis egyedül érzem magam.

Meg akarom kérdezni a csillagokat,
van-e ott valaki? Vagy csak
sziklák lebegnek fent az égben?
Ha mégis van ott fent valaki,
azt kérem, hallgassanak meg!
Valaki segítsen, hogy a
szívem újra életre keljen.

Gyere! Gyújtsd meg a
szerelem lángját (nekem)!
Repülj át az égen (velem)!
Gyere! Gyújtsd meg a
szerelem lángját (értem)!
Repülj át az égen (velem)!

Az égboltot fényes csillagok ragyogják be.
Talán van egy csillag, aminek a fénye pislákol.
Ha belegondolok, ez olyan mint
mikor a szívünk megváltozik.
Energia nélkül az sem tud mindent,
amire korábban képes volt.

Meg akarom kérdezni a csillagokat,
van-e ott valaki? Vagy csak
sziklák lebegnek fent az égben?
Ha mégis van ott fent valaki,
azt kérem, hallgassanak meg!
Valaki segítsen, hogy a
szívem újra életre keljen.

Gyere! Gyújtsd meg a
szerelem lángját értem!
Adj szárnyakat az álmaimnak!
Repülj az égen az álmaink felé!
Lebegj velem a szerelem felé!
Gyere! Gyújtsd meg a
szerelem lángját értem!
Adj szárnyakat az álmaimnak!
Repülj az égen az álmaink felé!
Lebegj velem a szerelem felé!

Meg akarom kérdezni a csillagokat,
van-e ott valaki? Vagy csak
sziklák lebegnek fent az égben?
Ha mégis van ott fent valaki,
azt kérem, hallgassanak meg!
Valaki segítsen, hogy a
szívem újra életre keljen.

Gyere! Gyújtsd meg a
szerelem lángját értem!
Adj szárnyakat az álmaimnak!
Repülj az égen az álmaink felé!
Lebegj velem a szerelem felé!
Gyere! Gyújtsd meg a
szerelem lángját értem!
Adj szárnyakat az álmaimnak!
Repülj az égen az álmaink felé!
Lebegj velem a szerelem felé!

Gyere! Gyújtsd meg a szerelem
lángját, lángját, lángját!
Repülni az égen!
Gyere! Gyújtsd meg a szerelem
lángját, lángját, lángját!
Repülj velem az égen át!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése