2023. augusztus 11., péntek

What if I... - Lee Thanat

 



Egy másik dal a The Jungle c. sorozatból. Lee-től már nagyon régen hoztam dalt. 

 

 

 

 Mi lesz, ha én... Lee Thanat


A váratlan már megtörtént az életemben.
Megváltoztattál engem,
nem vagyok már olyan,
mint azelőtt voltam.
Minél több időt töltök veled,
annál jobban szeretlek.
Minél több nap telik el, annál jobban
félek, hogy megtudod az igazságot.
Talán egy nap rájössz olyan dolgokra,
amiket eddig nem árultam el neked.

Mi lesz, ha egy nap már
nem ugyanúgy nézel rám?
Kíváncsi vagyok, mit szólnál,
hogy nem vagyok olyan,
mint a gondolataidban.
Megérdemlem a szerelmed?
Elég lennék még akkor is,
mikor meglátod az igazi énem?

Minél több időt töltök veled,
annál jobban szeretlek.
Minél több nap telik el, annál jobban
félek, hogy megtudod az igazságot.
Talán egy nap rájössz olyan dolgokra,
amiket eddig nem árultam el neked.

Mi lesz, ha egy nap már
nem ugyanúgy nézel rám?
Kíváncsi vagyok, mit szólnál,
hogy nem vagyok olyan,
mint a gondolataidban.
Megérdemlem a szerelmed?
Elég lennék még akkor is,
mikor meglátod az igazi énem?

Nem számít, bármit
megteszek, amit csak akarsz.
Csak melletted lehessek.
Nem számít, hogy szeretsz-e,
csak hadd lehessek melletted.
Nem kérek ennél többet.

Mi lesz, ha egy nap már
nem ugyanúgy nézel rám?
Kíváncsi vagyok, mit szólnál,
hogy nem vagyok olyan,
mint a gondolataidban.
Megérdemlem a szerelmed?
Elég lennék még akkor is,
mikor meglátod az igazi énem?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése