2023. augusztus 29., kedd

ไม่ต้องเป็นแฟนก็ได้ - Perth Tanapon

 


  

A Dangerous Romance opening dala egész jó kis dallamos nóta lett. Ez még jobban tetszik, mint az ending. 

 

Mivel ez egy bl, a klipben két srác szerepel, aki erre nem vevő, annak ott a másik lehetőség alul. :)

 

 

Sima zenés verzió: 

 


 

 Itt, melletted - Perth Tanapon


Ilyet még nem éreztem. Soha, soha!
A világom gyökerestől megváltozott.
Attól a pillanattól kezdve,
hogy beléptél az ajtómon.
Itt tudnál maradni, csak még egy kicsit?
(Ne menj el ilyen hamar, könyörgöm!)
Minden percben, mikor a közelemben vagy,
az érzéseim egyre erősebbek lesznek.

Nem kell, hogy egy pár legyünk,
amíg itt vagy mellettem.
Ez minden, amitől boldog vagyok.
Nem kell, hogy úrrá legyen a káosz.
Nem kell semmit eldöntenünk.
Maradjon ez kettőnk titka!
Felejtsd is el! Nem kell ezen agyalni!
Engedd, hogy a boldog pillanatok
örökre velünk maradjanak!

Ha úgy érzed, hogy
ez a helyes, gyerünk!
De ha nem, semmi baj! Hagyjuk!
A szívem mélyén remélem, hogy
egymásnak vagyunk rendelve.
De nekem ez is több, mint elég.
Csak arra van szükségem,
hogy melletted legyek.
Itt tudnál maradni, csak még egy kicsit?
(Ne menj el ilyen hamar, könyörgöm!)
Minden percben, mikor a közelemben vagy,
az érzéseim egyre erősebbek lesznek.

Nem kell, hogy egy pár legyünk,
amíg itt vagy mellettem.
Ez minden, amitől boldog vagyok.
Nem kell, hogy úrrá legyen a káosz.
Nem kell semmit eldöntenünk.
Maradjon ez kettőnk titka!
Felejtsd is el! Nem kell ezen agyalni!
Engedd, hogy a boldog pillanatok
örökre velünk maradjanak!

Nem kell, hogy egy pár legyünk,
amíg itt vagy mellettem.
Ez minden, amitől boldog vagyok.
Nem kell, hogy úrrá legyen a káosz.
Nem kell semmit eldöntenünk.
Maradjon ez kettőnk titka!
Felejtsd is el! Nem kell ezen agyalni!
Engedd, hogy a boldog pillanatok
örökre velünk maradjanak!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése