2023. augusztus 14., hétfő

Only You - ATLAS

 


Fiúbandáktól ritkán fordítok dalt, de néha akadnak kivételek. A LAZ1, Trinity thai csapat már szerepelt a blogon, most egy újabb banda mutatkozik be, ők heten vannak, mint a gonoszok. XD Ez egy olyan igazi csilli-villi, cukros boyband zene. XD De azért nekem tetszett annyira, hogy a blogra feltegyem. Vidám, és a srácok egyébként nem énekelnek rosszul. 

Ez ismét egy bl sorozat, a Step by Step betétdala, ezért hoztam klipes, meg sima zenés verziót is, aki nincs jóban a témával.  


Eredeti klip: 

 



Zenés verzió:

 



Csak te - ATLAS


Úgy tűnik, hogy félsz.
De a szívem hevesen dobog.
Minél közelebb kerülök hozzád,
annál jobban zakatol a szívem.
Mindenfélét mondok, de a szívem
azt akarja mondani, hogy szeretlek.
Annyi mindent parancsolok neked.
Jó lenne, ha azt kérhetném, hogy szeress!
Túl nehéz lenne lassan beléd zúgni.
Szerelmem irántad lépésről lépesre nő.
 
Nem is tudom, mikor estem beléd.
Határozottan több vagy, mint barát.
Vajon mikor kezdtem így érezni?
Minden ami hiányzik, az te vagy.
Látom az arcod álmomban, és alva járok.
Mielőtt észrevettem volna, beléd szerettem.

Lépésről lépésre akartam beléd szeretni,
de olyan váratlanul ért.
Nem tudom megfékezni
magam, hogy ne szeresselek.
A szívem minden alkalommal
azt mondja: Csak te vagy!
Szeretlek minden egyes nap.

Kedves, te egy igazi cukorfalat vagy!
Egy igazi szépség vagy. Cuki srác, rosszfiú.
Ne légy szégyenlős! Gyere egy kicsit közelebb!
Kaphatok egy kis ölelést, egy kis szeretetet?
Te vagy a főnök, kedves! Érted bármit megtennék.
Ha ezt hallanád, valószínűleg rá is tüsszentenél.
Nehezen venném a levegőt, nagy dolog lenne.
Hiányzol egész idő alatt! Adj, adj egy kis időt!
Lehetek a tiéd? Ó, kedves! Mi a válaszod?

Nem is tudom, mikor estem beléd.
Határozottan több vagy, mint barát.
Vajon mikor kezdtem így érezni?
Minden ami hiányzik, az te vagy.
Látom az arcod álmomban, és alva járok.
Mielőtt észrevettem volna, beléd szerettem. 

II:  Lépésről lépésre akartam beléd szeretni,
  de olyan váratlanul ért.
 Nem tudom megfékezni
     magam, hogy ne szeresselek.
    A szívem minden alkalommal
      azt mondja: Csak te vagy!
          Szeretlek minden egyes nap.  :II



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése