2023. augusztus 7., hétfő

Your Smile - Joong Archen

 

 

Ez a jóképű, félig török, félig thai úriember már nem először szerepel a blogomon. Most újra egy dalt hoztam tőle. Ez a Hidden Agenda c. thai bl sorozat zenéje.


Eredeti klip, amiben a srácok hülyülnek egymással: 



Sima zenés verzió: 





A mosolyod - Joong Archen


Az ég olyan szomorú, borús évszak jön.
Hogy szomorúan nézel, annak oka van.
Talán valami nem a terv szerint történt.
Talán valami nem jött össze.
Nekem mindig elmondhatod.

Így látni téged olyan furcsa érzés.
Nem tudom, hogy lehetne felvidítani.
Ha valami nem a terv szerint történt.
Ha valami nem jött össze.
Engem mindig meghallgathatsz.

Ha a világ rossz hozzád,
akkor is lesz itt valaki,
aki ha meglátja a mosolyodat,
csodálatosan érzi magát
minden veled töltött pillanatban.
Mikor mosolyogsz,
én is mindig mosolygok!
Nem számít milyen változó a világ.

Tartsd ezt szem előtt!
Ne hagyd, hogy elszökjön!
Remélem, mindig mosolyogni fogsz!
Ragyogj olyan fényesen, mint a Nap!
Nem miattam kell mosolyra derülni.
Tedd meg magadért, kedvesem!
Na... na... na... na... Ne aggódj!
Na... na... na... na... Ne aggódj!
Na... na... na... na... Ne aggódj!

Az ég nem lehet borús,
boldog évszak jön.
Fordulj felém, és nézz rám!
Soha nem remélhetnék többet.
Csak szeretném,
ha jobban éreznéd magad.
Csupán ennyit kívánok.

Ha a világ rossz hozzád,
akkor is lesz itt valaki,
aki ha meglátja a mosolyodat,
csodálatosan érzi magát
minden veled töltött pillanatban.
Mikor mosolyogsz,
én is mindig mosolygok!
Nem számít milyen változó a világ.

Tartsd ezt szem előtt!
Ne hagyd, hogy elszökjön!
Remélem, mindig mosolyogni fogsz!
Ragyogj olyan fényesen, mint a Nap!
Nem miattam kell mosolyra derülni.
Tedd meg magadért, kedvesem!
Na... na... na... na... Ne aggódj!
Na... na... na... na... Ne aggódj!
Na... na... na... na... Ne aggódj!
Nem miattam kell mosolyra derülni.
Tedd meg magadért, kedvesem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése