2023. augusztus 10., csütörtök

แค่ปากแข็ง - Nanon Korapat

 

 

Egész jó lett ez a dal. Minél többször hallgatom, annál jobban tetszik. A The Jungle betétdala. Ez most nem egy cukorborsó dalocska. Bár nem terveztem megnézni a sorozatot, de a dal miatt kíváncsi lettem Nanon karakterére benne. Annyit láttam, hogy ikreket játszik. 

 

 



Színlelés - Nanon Korapat


Elmondom neked, hogy megértsd.
Nincs több szerelem, ez itt a vég!
Nem érdekelsz többé! Mire vársz még?
Ne hidd, hogy még mindig akarlak.
Nincs lehetőség a folytatásra.
Hadd mondjam el még egyszer!
Ott az ajtó! Hagyom, hogy kisétálj rajta.
Mivel nincs szükségem rád.
Mondtam, ez kizárt dolog!

De az az igazság, hogy szeretlek.
Ez az egész csak színlelés.
Nem tudom elmondani,
amit igazán érzek.
Sokszor megbántottalak már.
Én is sérültem minden alkalommal.
Ha ez a szerelem azt
hozza ki belőlem, hogy
ne legyek kedves,
csak hagyj el engem!

Annyira szeretlek, de a szívem
egyszerűen nem követ.
Miért kell elengednie téged?
Miért kell ilyen kegyetlennek lennie?
Egyszer csak megszakad.
De elrejtem, hogy ne lásd, hogy fáj.
Ne lásd, hogy belül gyenge vagyok.
Annyira gyenge vagyok.
Ez pedig kegyetlenné tesz.

De az az igazság, hogy szeretlek.
Ez az egész csak színlelés.
Nem tudom elmondani,
amit igazán érzek.
Sokszor megbántottalak már.
Én is sérültem minden alkalommal.
Ha ez a szerelem azt
hozza ki belőlem, hogy
ne legyek kedves,
csak hagyj el engem!

Tudod, erős álcát viseltem, hogy
elrejtsem a bennem lévő gyengeséget.
Nem mondhatom, hogy igazán szeretlek.
De nem könnyű elfelejteni téged! Mit tegyek?

De az az igazság, hogy szeretlek.
Ez az egész csak színlelés.
Nem tudom elmondani,
amit igazán érzek.
De az az igazság, hogy szeretlek.
Ez az egész csak színlelés.
Nem tudom elmondani,
amit igazán érzek.
Sokszor megbántottalak már.
Én is sérültem minden alkalommal.
Ha ez a szerelem azt
hozza ki belőlem, hogy
ne legyek kedves,
csak hagyj el engem!
Csak hagyj el engem!
Csak hagyj el engem!




2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a fordítást, tényleg jó dal. ♥ Én is Nanon miatt nézem a The Jungle-t. Az első részek után majdnem abbahagytam, eléggé káoszos volt, Nanon miatt tartottam ki. Az e heti részek a legjobbak, mert főként róla szólnak. Profin hozza az ikerpárt, nagyon jól meg lehet különböztetni őket. Megható az élettörténetük is. ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Vajandi!

      Nagyon szívesen! :) Gondoltam, hogy fogsz írni, hisz Nanon nagy kedvenced. Már hiányzott egy jó dal tőle.
      Még nem néztem bele, de miatta majd szeretnék. Érdekel, hogy mi van az ikrekkel, illetve milyen karakterek.
      Egyébként pedig Lee is játszik benne, aki az első thai színészek között volt, akit láttam, és akit megkedveltem. Az ő dalát tettem ki következőnek a sorozatból. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés