2023. augusztus 5., szombat

เธอก็พอ - Gawin & Krist

 


 

Egy cuki nóta a Be My Favorite c. thai sorozat zenéi közül. Talán ez a kedvencem OST-m belőle. 


 



Lehet, te vagy az... - Gawin, Krist



Ha megkérdeznéd, hogy
milyen volt az, aki bejött,
annyira más választ adnék rá.
Akkoriban fogalmam se volt róla.
Mert még nem találkoztam veled.
Most már tudom a választ rá,
nincsenek többé kétségeim.
Amiről azt hittem, hogy
akarom, az nem számít.
Minden megváltozott abban a
pillanatban, mikor találkoztunk.

Ó... Egyedül rád... Csak rád,
másra nincs is szükségem.
Egyedül rád, csak rád vár a szívem!
Egyedül te... Lehet, te vagy az,
akit kívánhattam magamnak.

 Lehet, te vagy az...
Tudd meg, hogy ez az igazság!
Te vagy az egyetlen, akiről álmodtam.
Az a valaki, akit ölelni, és szeretni
akarok most és mindörökké.
Lehet, te vagy az, akinek olyan
igazán átadom magam.
Aki a szívemet gyengéddé teszi.
Lehet, te vagy az...

Ó... Egyedül rád... Csak rád,
másra nincs is szükségem.
Egyedül rád, csak rád vár a szívem!
Egyedül te... Lehet, te vagy az,
akit kívánhattam magamnak.

Lehet, te vagy az...
Tudd meg, hogy ez az igazság!
Te vagy az egyetlen, akiről álmodtam.
Az a valaki, akit ölelni, és szeretni
akarok most és mindörökké.
Lehet, te vagy az, akinek olyan
igazán átadom magam.
Aki a szívemet gyengéddé teszi.
Lehet, te vagy az...

Lehet, te vagy az...
Lehet, te vagy az...
Akinek olyan igazán átadom magam.
Aki a szívemet gyengéddé teszi.
Lehet, te vagy az!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése