2023. augusztus 4., péntek

Start Over - GAHO & ETC

 


 

Nagyon ritka, mint a fehér holló mikor valami koreai vonatkozású dolgot osztok meg. (Sokan tudják rólam, hogy nem lelkesedem semmiféle koreai témáért, dologért. Nem nézek és hallgatok nagyjából semmit, ami koreai nyelven van.) Azért akad néha egy-egy kivétel. Most zenében jött szembe velem egy ilyen. Van egy kedvenc thai együttesem, akiknek nagyon szeretem az élő fellépéseit, zenélését, ez az ETC. Ők nagyon sokszor más előadókkal, együttesekkel szoktak együtt zenélni. Ezeket nagyon szívesen hallgatom. Most a legújabb közös projektben egy koreai sráccal, Gaho-val énekeltek. Nem tudom, ő itthon mennyire ismert, mivel nem vagyok a témában otthon. 

Szóval hoztam egy jó kis koreai dalt, ami az Itaewon Class betétdala. 

 



Újrakezdeni - ETC & Gaho


Mindig izgalmas újrakezdeni,
mintha mindent le tudnék győzni.
Mint az óra mutatója,
ami kergeti az időt.
Előre akarok jutni,
túl a megszabott határon.
Mindenki szembenéz az élettel.
Néha hibáztathatod,
de ne lépd át a korlátaidat!

Szárnyalhatok az égen!
Nem nyugszom soha!
Amíg ki nem merülök.
Bármi legyen az ok,
bármi legyen a kifogás,
amire most szükségem van:
az a bátorság!

Még ha nem is lesz ragyogó,
kiállok az álmomért.
Én leszek, aki utoljára nevet!
Még ha fél lábon is kell tovább
jutnom, mintha összetörtem volna,
a saját utamat járom!
Ígéretet tettem magamnak,
hogy már nem hátrálok meg.
Ha megelőzök másokat,
úgyis hamarosan utolérnek.

Mindenem meglesz, amit csak akarok!
Mert ez az én álmom!
Semmi sem változik. Ki kell tartani!
Az álmom még szebb lesz! Újrakezdem!

Nem akarom újra elveszíteni magam.
Mert én mindent beleadtam.
Mindenem meglesz, amit csak akarok!
Mert ez az én álmom!
Semmi sem változik. Ki kell tartani!
Az álmom még szebb lesz! Újrakezdem!




1 megjegyzés: