2023. december 21., csütörtök

破空 - Li Chang Chao

 


Li Chang Chao még nem nagyon ismert itthon. Én már jó ideje felfedeztem magamnak. Szerintem nagyon szuper hangja van, és szokott betétdalokat is énekelni. A legújabb, amit hallottam tőle, az a Love You Seven Times-hoz kapcsolódik. Ha már zsinórban két dalt fordítottam, itt a harmadik. XD

A dalszöveg ismétlődik többször, nem másoltam be annyiszor.


Egy klip a sorozatból. (ebbe belebeszélnek az elején) 



Aki lementené magának a dalt, annak egy rendes zenés verzió: 



Lerombolni a határokat - Li Chang Chao


Barátságtalan tűz bolyong a szélben.
A Mennyek és a Föld sem
tudja elrejteni dühömet.
Sebek és zúzódások sem számítanak.
Nincs baj azzal, ha vadul harcolok.
Ne üvölts olyan hangosan!
Az életemmel én rendelkezem.
A sors nem akar szembeszegülni.
Lerombolom a határokat.

Eszedbe se jusson békén hagyni!
Ne hagyd, hogy dühös, gőgös legyek!
Vagy felforgassam a világot...
Ne hagyd, hogy a kardom pengéje számára
ne legyen olyan hely, ahol meg tud pihenni!
Nem hátrálok meg, nem adom fel!
Ne engedj el, ne felejts el!
Gyere, védd meg a sértetlen szerelmemet!





2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Hát igen ahogy említetted Li Chang Chao nem annyira ismert még itthon. Számomra se volt addig míg tavaly novemberben hoztál tőle egy dalt, Apotheosis c. donghua opening dalát, Temper - Li Chang Chao, én azt akkor sokáig rongyosra hallgattam, nagyon megtetszett az énekes egyedi hangja. Most is mikor hallgattam ezt az új számot tőle, hirtelen nem ugrott be, hogy hogy néz ki az énekes, de abba biztos voltam hogy az oldaladon hallodtam tőle más számot, vannak biz. jellegzetességek a hangjában ami mindkét számba fellelhető, ismertető jegye az énekesnek. Egész jól eltaláltam mert úgy emlékeztem hogy nov.-dec. tájékán hallodtam azt a biz. másik dalt tőle. :D Nem kellett sokáig keresgélni.
    Egyetértek veled, érdemes őrá is odafigyelni. Nagyon tehetséges ő is.
    Köszönöm a dal fordítását neked! 😘

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Ó, de jól hogy emlékszel rá! :)
      Szerintem rajtam kívül még senki más nem figyelt fel rá. XD De jó pár emberkét én juttattam be itthon a köztudatba, mikor fordítottam tőle valamit.
      Az a dal, amit említettél az egy nagyon klassz kis nóta! :)
      Meg van még neki nem is egy. Még fogok tőle hozni dalokat, ebben biztos lehetsz.
      Ha kíváncsi vagy, hogy valamiről írtam-e már itt a blogon, csak a jobb oldalon felül, a "keresés a blogon" téglalapba beíroda a színész, énekes nevét, vagy sorozat címét, vagy bármi más szót, és mindent kidob a blog találatokra bontva, ha már volt róla szó. :) Szóval pár másodperc valamire rákeresni. Ez ilyen kis mini google kereső a blogon belül. Nagy hasznát veszem én is, ha valamit keresek a rengeteg anyag között. XD

      Örülök, hogy szimpatikus! :) Nagyon szívesen a dalfordítást!

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés