2023. december 24., vasárnap

Lucky - EXO-M

 


 

Mindig szoktam karácsonyra valami jók is dalt találni, ami azért valahogy kötődik az ünnephez. Idén nem jött szembe eddig semmi konkrét karácsonyi. Szóval... azt hagyom itt meglepinek, amit idén sokat hallgattam most a napokban. Nemrég a lakás ünnepi díszítése közben is a hagyományos Last Christmas helyett, többször. XD 

 

 

Szóval fogadjátok szeretettel tőlem ezt a cuki kis dalt, ami vidám, és jó kis bulis hangulatú. Lehet rá táncolni a karácsonyfa előtt. :)

 

 

A 6 tagú EXO-M banda énekesei közül négyről hoztam képet, gif-et. Ami ugyan már rég megszűnt, de én ettől a négy színésztől láttam sorozatokat, filmet, szóval ezért ők. Név szerint: ZTao, Lu Han, Kris Wu és Lay. Idehaza azért elég ismertek, ha más nem, akkor pont az együttesből. 

 



Mázlis - Exo-M


Mindketten ugyanabban az országban élünk.
Mindketten ugyanazt a nyelvet beszéljük.
Mázlisták vagyunk, hogy ilyen
szerencsénk van. Nem is kell ennél több!
Azok a csodálatos napok, hogy hirtelen
megáldott boldogsággal. Mázlis...
Milliárdnyi ember közül rád találtam.

A neveden szólíthatlak.
Megfoghatom a kezed.
A napfény rám ragyog.
A boldogságban lubickolok.
A nevemen szólítasz.
Könnyedén a vállamra dőlsz.
A napfény mindig gyengéden
és melegen átölel téged.
Nem tudom levenni rólad
a szemem, olyan gyönyörű vagy.
Milyen szerencsés a szerelmem.
Milyen mázlista vagyok,
hogy te itt vagy nekem.
Szerencsés vagyok,
hogy a szerelmed lehetek.

Mindketten ugyanazt a színt szeretjük.
Mindketten ugyanazokat a filmeket kedveljük.
Szerencse... nem fogunk összeveszni rajta.

A neveden szólíthatlak.
Megfoghatom a kezed.
A napfény rám ragyog.
A boldogságban lubickolok.
A nevemen szólítasz.
Könnyedén a vállamra dőlsz.
A napfény mindig gyengéden
és melegen átölel téged.
Nem tudom levenni rólad
a szemem, olyan gyönyörű vagy.
Milyen szerencsés a szerelmem.

Édes mosolyt őriz egy régi fotó.
Te és én tökéletes páros vagyunk.
Azt hiszem, szerencsés pasi vagyok.
Nagyszerű! A mi történetünk
olyan, mint egy tündérmese.
Ó, Istenem! Olyan kellemesen szólsz.
A hangodtól elolvadok, mint a fagyi.
Az életünk festményen megörökíthető.

Te vagy az első szerelmem.
A történetem tökéletes főhősnője.
Szeretnélek mindig a szívembe őrizni.
Egyedül nekem szól a mosolyod.
Mert te vagy, akit akarok.
Érted jobb emberré válok.
Mikor a szemembe nézel,
az annyira csodálatos!
A világon ez az, ami
a szívemet megdobogtatja.
Milyen szerencsés a szerelmem.
Milyen mázlista vagyok,
hogy te itt vagy nekem.
Szerencsés vagyok,
hogy a szerelmed lehetek.






1 megjegyzés: