2023. december 25., hétfő

如果爱记得 - Liu Yu Ning

 


 

Mostanában mindig visszatérek hozzá. :) De olyan szép dalai vannak, és jó hallgatni a gyönyörű hangját. Így ünnepekre egy szép balladát hoztam, ami a Wonderland of Love c. sorozat betétdala.


Egy videó a sorozatból összevágva, ebben elég sok beszéd van: 


A dal zenés verziója, aki lementené: 


A dalban többször ismétlődik ugyanaz a szöveg, csak egyszer írtam le.



Ha a szerelem emlékszik - Liu Yu Ning


Ha elfelejted a tiszavirág-életű szentjánosbogarakat...
Várva, hogy az emlékek elporladjanak,
a hamujuk maradéka a szívedre hullik.
A burkolt célzásokat, nem tudom elengedni.

Ha a vágyakozás sosem szűnik.
Nosztalgiával térek vissza az első perchez.
Igazán szerettem volna megőrizni azt a
melegséget, amit egykor irántad éreztem.

Ha a szerelem emlékszik arra,
amit egyszer megígértünk...
Ha ez a szerelem fáj nekem,
akkor is érted fogok élni.
Az emlékek körvonalát követve,
kitartok a várakozás mellett.
Ha a szerelem emlékszik az ígéretre,
amit egykor neked tettem...
Nem számítanak
az okok, és következmények.
Nem bánom, hogy szeretlek.
Hajlandó vagyok
feladni a szívemet érted.
Mindig is arra vártam,
hogy viszonozd az érzéseim.




2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszönöm szépen az újabb Liu Yu Ning dalt!. 🥰
    Gyönyörű a dalszövege ennek a romantikus dalnak.
    Magát a sorozatot is nézem per pillanat , a Journey to love mellett. :D
    Nagyon jó benne a két főszereplő közötti flörtölése, egymás kijátsszása, "becsapása", hisz mindketten magasrangú katonai tisztek. Érdemes nézni, nagyon szórakoztató.
    Ennek a sorozatnak több jó betétdala is van azon kívül amit ma hoztál nekünk. Amiket még nagyon imádok:
    Curley Gao - Wonderland of Love / opening dal /
    Li Jiawei - An Immortal Love
    C.J - When I Loved For You

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      :) Nincs mit! Legalább tudom, hogy Liu Yu Ning másoknak is kedvence. Már jó páran írtátok, hogy szeretitek. Szóval ő biztos mindig jó választás, mert másnak is örömet szerzek vele.
      Szép ez a dal valóban. Xu Kai nem rossz színész, bár még őt keveset láttam. - ugye egy ideje nem nagyon nézek kínai sorozatot, hanem thaiföldieket -
      Majd ránézek azokra a dalokra, amit említettél.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés