2023. december 24., vasárnap

Karácsony 2023

 

Idén kicsit nehezen jött a karácsonyi hangulat, el is vagyok maradva a megszokotthoz képest a dolgokkal. Úgy látszik most még a díszítés is másként ment. Rongyosra szoktam hallgatni a Last Christmas c. legendás dalt ilyenkor. XD Most viszont egy másik dalt hallgattam sokat, amit előző posztban feltettem. Az EXO-M Lucky c. dalát Az bár teljesen más témájú, de nagyon fun kis dalocska.  

Minden éven szokásom, hogy a Wham dalából keresek újabb és újabb verziót. Most egy tavalyi változatot hoztam, amit Henry Lau adott elő, nem is akárhogy. Hallgassátok meg, érdemes! :) 

 


Mivel jövőre a sárkány éve jön a kínai horoszkóp szerint, ezért pár cuki sárkival kívánok mindenkinek

BOLDOG KARÁCSONYT! :)

 





 

Persze a bloghoz híven, a végére csempészek egy nyuszis képet is. :) 

 



2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Viszont kívánok én is neked Nagyon Boldog Karácsonyt!
    Henry Lau zseniális. Nagyon bírom őt is, főleg mikor hegedűt ragad a kezébe. Köszi a dalt!
    Cukik a képek amiket összeválogattál. Egyik jobb mint a másik.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tifa!
    Neked is Boldog Karácsonyt! Nagyon köszi ezt a szuper dalt! Remélem a sárkány éve nagyon jó lesz ;)

    VálaszTörlés