2023. december 5., kedd

How Much? - Nanon Korapat

 


 

Egy újabb dal Nanon első albumáról. Most egy szép ballada. (Vagy akár vallomás... Totál eszembe jutott a dalt hallgatva egy korábbi bl páros... ) 

 



Mi az ára? - Nanon


Ne félj, ha úgy döntesz, hogy elhagysz.
Nem kell bűntudatot érezned,
nem kell gyászolnod.
Ha valakinek fájni fog, az én leszek.
Túlélem, ha már nem leszünk együtt.

Csak néha éjszakánként úgy hiányzol.
Csak néha amikor magányos
vagyok, a könnyeim kicsordulnak.
Csak úgy megtörténik, hogy ma menned kell.

Már éreztem ilyen fájdalmat korábban,
így elviselek még ennél többet is.
Nem tudlak a magamévá tenni.
Megértem, és ez így van rendjén.
De mikor magányosnak érzed magad,
mindig hozzám fordulhatsz.
Aki mindig készen áll
melletted állni, az én vagyok.

Ugyanúgy mindig megtalálsz,
amikor csak kell.
Itt vagyok, kész arra,
hogy bármit megtegyek érted.
Még akkor is, ha megsérültem,
és már senki nem ugyanaz.
Tudd, hogy van egy meleg hely,
ahol várnak rád.

Szeretlek, de tudom, hogy
a távozásod régóta esedékes.
Örülök, ha látlak, még akkor is,
ha valaki mással vagy.
Eléggé szerettük egymást,
most túl vagyunk rajta.
Szeretném, ha tudnád,
hogy nekem nincs problémám.

Csak néha éjszakánként úgy hiányzol.
Csak néha amikor magányos
vagyok, a könnyeim kicsordulnak.
Csak úgy megtörténik, hogy ma menned kell.

Már éreztem ilyen fájdalmat korábban,
így elviselek még ennél többet is.
Nem tudlak a magamévá tenni.
Megértem, és ez így van rendjén.
De mikor magányosnak érzed magad,
mindig hozzám fordulhatsz.
Aki mindig készen áll
melletted állni, az én vagyok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése