2023. december 20., szerda

Until the End of Times - Liu Yu Ning

 


 

Ismét egy betétdal a Love You Seven Times c. sorozatból. Ezúttal egyik kedvenc énekesem, Liu Yu Ning előadásában. :) - a dalban kétszer ugyanaz a szöveg ismétli magát, nem írtam le duplán - 

 

 

 

 

 Az idők végezetéig - Liu  Yu Ning


Milyen értékes, hogy panasz és
megbánás nélkül, bátran
megtettük, ami tőlünk telt.
A szívemmel megtapasztalom,
hogy a döntésem helyes volt-e.
Az idő majd bebizonyítja.

Elfelejtettem, hogy ki voltam.
Nem is nagyon számít.
Csak a nyomodban akarok lenni.
Ne nevess ki, ha részeg vagyok.
Hajlandó voltam elkísérni téged.

A halandó világ gondjainak
semmi köze hozzám.
A szívem csak miattad bátor.
Szembenézek a sors kihívásaival,
nem hagyok hátra megbánást.

Soha nem foglak elengedni,
nem fogok visszanézni.
Érted képes vagyok újra
elkövetni ugyanazt a hibát.
Megígértem, hogy átvágok
tűzön és vízen az idők végezetéig.

Nem számít, milyen nehéz az út,
együtt fogjuk bejárni.
A fájdalom semmiségnek tűnik.
Utazás az idő tengerén át.
A világon minden a
szerelem nyomait hordozza.
Én itt vagyok neked.




2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Liu Yu Ning bármikor, bármennyiségben jöhet! :D
    Köszi a dalt tőle!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Igen... én is így vagyok vele. :) Mindig nagyon szuperek a dalai.
      Szóval még biztos fogsz itt nálam találkozni velük.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés