2023. december 7., csütörtök

ระหว่างทาง - Bright Vachirawit & Thanaerng

 



 

Ezt a dalt éppen tegnap este hallottam Jimmy és Sea egyik fellépésén. Sea énekelte, és megtetszett. :) A Good Old Days c. thai sorozat betétdala. 

 

  



Szép napok - Bright Vachirawit & Thanaerng


Minden kalandozás során
az út olyan hosszúnak tűnhet.
Ott a bizonytalanság, hogy
egyedül kell megtennünk,
mielőtt a végére érnénk.
Talán nem marad erőnk tovább menni.
Nem számít hány nyár és tél múlik el.
Jöhet eső, jöhet napfény,
amíg te mellettem vagy.

Szebbé teszed az utat amerre csak járunk.
Szerencsés vagyok, hogy velem együtt sétálsz.
Nem számít milyen messzire kell mennem.
Száz vagy ezer kilométerre.
A horizontot, amit célul tűzök ki,
egy nap elérhetem. A szép napok veled.

Még ha az égbolt beborul,
én akkor sem változom.
Nem számít mit hoz a holnap.
a szerelmünk akkor is
kitart az idők végezetéig.

Szerencsés vagyok, hogy velem együtt sétálsz.
Nem számít milyen messzire kell mennem.
Száz vagy ezer kilométerre. A horizontot,
amit célul tűzök ki, egy nap elérhetem.

Szebbé teszed az utat amerre csak járunk.
(Innen figyellek mindig.)
(Kérlek, emlékezz rá!)
Nem számít milyen messzire kell mennem.
Száz vagy ezer kilométerre.
(Nem számít, mit hoz a holnap.)
 A horizontot, amit célul tűzök ki,
egy nap elérhetem. A szép napok veled.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése