2023. december 19., kedd

Love You Seven Times opening OST

 


 

Ennek a fordításnak most kivételesen története van. :) Nanati említette, hogy egy kedves barátjának tetszik a sorozat, és úgy néztem utána. A képek közül elém került egy olyan, ahol a srác főszereplőnek cicafülei vannak. :) Aztán láttam egy rövid videó részletet, ahol pont az szerepel, amikor megjelennek a fülei. 

 


Ha magát a sorozatot nem is, de azt a pár részt meg fogom nézni, ahol ezt a karaktert alakítja Ding Yuxi. Nagyon röviden arról szól a történet, hogy van egy tündér és a háború istene, majd 7 életen át lehet követni őket, hogy találnak egymásra az egyes sorsokban. A hatodikban démon macska király lesz éppen, ez az amit említettem. Az összes karakter közül nekem ez tetszett legjobban képekről, az ősz/fehér/ezüst haj nagyon jól áll neki, és magát a parókát is eltalálták. 

A karakterről hoztam pár képet a fordítás mellé. :) 

 

  



Csak a szerelem - Faye


Szerelmem, te megérted ezt.
A régi történetet még mindig mesélik.
A szerelmi kötéseket régóta alkalmazták.
A sors vörös fonala összefonódik.
Az első találkozástól kezdve
összeköt a megbánás pillanatáig.

A szívem őrülten kalapál,
mikor felébredek.
Te suttogsz a fülembe.
Ha a régóta dédelgetett kívánság
nem teljesül előző életemben,
újra keresem egy másikban!

Fájdalom és öröm vésődik az elmémbe.
Az életek körforgásában
a keserűségtől a boldogságig
minden hozzád köt.
A találkozásunk sosem véletlen.
Volt bátorságom eljönni érted.

Szerelmem, te megérted ezt.
Életeken át csak érted létezek.
Nem félek a szerencsétlenségtől.
Csak attól, hogy elveszítelek
az emberek tengerében.
Nem érdekel jó és gonosz.
A szívem egyedül téged választ.
Még akkor is, ha bolondnak néznek.
Ez vagyok én, üldözöm a szerelmet.

A szívem őrülten kalapál,
mikor felébredek.
Te suttogsz a fülembe.
Ha a régóta dédelgetett kívánság
nem teljesül előző életemben,
újra keresem egy másikban!

Fájdalom és öröm vésődik az elmémbe.
Az életek körforgásában
a keserűségtől a boldogságig
minden hozzád köt.
A találkozásunk sosem véletlen.
Volt bátorságom eljönni érted.

Szerelmem, te megérted ezt.
Életeken át csak érted létezek.
Nem félek a szerencsétlenségtől.
Csak attól, hogy elveszítelek
az emberek tengerében.
Nem érdekel jó és gonosz.
A szívem egyedül téged választ.
Még akkor is, ha bolondnak néznek.
Ez vagyok én, üldözöm a szerelmet.





























2 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszi a megosztást, tetszett a dal & szövege! Teljesen magával ragadott ez a szerelmes szám. :D
    Nagyon jó videot & képeket -
    /abszolút kedvenc a cicás kép!!!:D / -találtál hozzá, olyan jó volt kettőjüket nézni, jól összeillenek. 😘

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, nagyon tetszett!

    VálaszTörlés