2023. december 14., csütörtök

Mist - Silly Fool & Zeal

 


 

Egy elég érdekes duót hoztam most. :) Két thai rock banda társult a dal előadásához. Utána olvastam kicsit, a Silly Fool már régi banda, több mint 20 éve nyomják. A Zeal-t pontosan nem találtam meg, de ők is több mint 10 éve működő banda. Szóval két régi motoros állt össze ebben a dalban. Aminek elég extrém lett a klipje, és a Silly Fool tagjai mindenféle maszkot, szemüveget öltöttek. Maga a dal viszont piszok jó lett. 2019-es nóta, de 2022-ben felhasználták a Love Mechanics c. bl sorozat betétdalaként.

 

   



Köd - Silly Fools & Zeal


Mennyi ideig fogod hordozni
még a problémákat...
Nem túl fényes az a hangulat,
mikor titokban a könnyeid hullanak.
Szívből mosolyogsz, akkor is ha
a szíved zokog, és nem bírja tovább.
De félsz, hogy valaki még jobban
megnehezíti a helyzeted.

Előbb nyisd ki a szemed, és lásd,
hogy valaki még itt van melletted!
Soha nem fogok megváltozni,
még mindig aggódom,
de neked fogalmad sincs róla.

Ha át tudsz jutni a felhőkön,
talán megtalálod a csillagokat.
Ha át tudsz jutni a fájdalmon,
találsz valakit, aki őszinte.
Ki akarod próbálni, hogy eldobod
a rossz emlékeidet értem?
Ha úgy gondolod, hogy készen állsz,
menj át a fehér felhőkön,
hogy megleld a csillagokat!
Megmutatom, mennyire
vagyok őszinte veled.
Ha szeretni akarsz, add
nekem az összetört szívedet!
Ha úgy érzed, hogy készen állsz,
akkor menjünk együtt tovább!

Miért gondolkodsz ennyit?
Minden tova száll, csak múlt lesz.
Bármit is teszel az időt
nem lehet visszaforgatni.
Halálra sírhatod magad,
de csak annyit érsz vele,
hogy a szívedet fájdítod.
Elvesztegetett idő.
A végén visszatérsz ugyanoda.

Előbb nyisd ki a szemed, és lásd,
hogy valaki még itt van melletted!
Soha nem fogok megváltozni,
még mindig aggódom,
de neked fogalmad sincs róla.

Ha át tudsz jutni a felhőkön,
talán megtalálod a csillagokat.
Ha át tudsz jutni a fájdalmon,
találsz valakit, aki őszinte.
Ki akarod próbálni, hogy eldobod
a rossz emlékeidet értem?
Ha úgy gondolod, hogy készen állsz,
menj át a fehér felhőkön,
hogy megleld a csillagokat!
Megmutatom, mennyire
vagyok őszinte veled.
Ha szeretni akarsz, add
nekem az összetört szívedet!
Ha úgy érzed, hogy készen állsz,
akkor menjünk együtt tovább!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése