2024. március 14., csütörtök

Burning Soul - Song Yuning

 



Újabb dal a Burning Flames c. sorozatból. Az eddig hallottak közül ez tetszik legjobban. Olyan jó kis wuxia nóta. Egyébként pár videót elnézve nagyon jó kreatúrákat sikerült prezentálni a sorozathoz, még a tünde füles karakterek is tetszenek. - úgy látszik most a  szilikon füleket is sikerült normálisan megcsinálni, nagyon zavar, amikor szembetűnően látszik, hogy nem valódi - A fő gonosz tünde karaktert egészen jól levették így pár kép, és rövid videó részlet alapján. 




 

 

A dal teljes egészében: 


Egy rövidebb részlet belőle a sorozat videójával: 



Lángoló lélek - Song Yuning


Miért nem tartasz velük, ahelyett, hogy
hagynád, hogy a szél és homok elnyeljen?
Ez a sivatag nem olyan kicsi, hogy
távolba nézve, a horizonton látod a végét.
Az égbolt egy szabad határvonal,
a Föld egy kiszáradt folyómeder... Te mi vagy?

Egy jelentéktelen személy még
mindig vár az elveszett szikrára.
Menni kell előre, hinni benne, és felfelé tekinteni!

Azt mondják, a csend az átlagos
ember végső gyengesége.
Azt mondják az előttünk álló sötétség
olyan, mint a vadállatok hordája.
Ha csak az álmokra hagyatkozol,
az nem segít sokáig kitartani.
Megtanulom elengedni a dolgokat,
és lehajtani a fejemet.
Még akkor is ha senki nem dicsér
énekekben, még mindig itt vagyok.
Senki sem születik hősnek,
és találja meg az erő szikráját.
Érdemesebb megadni magunkat
a szabadság lángjának.

Nevess ki! Nem tudhatod,
hogy ki erős, és ki gyenge.
Ez a halandó test megpróbálja
hordozni a sors büntetését.
Hagyd meg nekem a forró heget!
Hagyd, hogy a sebezhetőség
erős páncéllá nőjön!
Égess meg, marcangolj szét!
Annak ellenére, hogy széttépték,
a hús és vér a semmiben gyökerezik.
Vigyél el, és hagyd hogy a
lángoló lélek bennem tomboljon!
A halhatatlan és el nem múló nagyság.

Hálásnak kell lenni azért, amit az élet
nem adott meg. Így van miről mesélni.
Minden heg a testemen egy döntés,
amit nem bántam meg.

Én voltam, aki megbotlott.
Én voltam, aki elviselte a fájdalmat.
Aki továbbra is felállt az szintén én voltam.
A naiv ember betartja a korábbi ígéretét.
Mindenképp betartja valami oknál fogva.

Nevess ki! Nem tudhatod,
hogy ki erős, és ki gyenge.
Ez a halandó test megpróbálja
hordozni a sors büntetését.
Hagyd meg nekem a forró heget!
Hagyd, hogy a sebezhetőség
erős páncéllá nőjön!
Égess meg, marcangolj szét!
Annak ellenére, hogy széttépték,
a hús és vér a semmiben gyökerezik.
Vigyél el, és hagyd hogy a
lángoló lélek bennem tomboljon!
A halhatatlan és el nem múló nagyság.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése