2024. március 6., szerda

Please Try Again - Nanon Korapat

 


Ez a dal kivételesen nem az első albumáról van, hanem a Tilly Birds énekese írta. Jó kis dal, és Mark szerepel benne. :) - A Last Twilight-ban nagyon csíptem a kölyköt - 

 

  

 

 

 Kérlek, próbáld újra - Nanon Korapat


Mindent megtettem. Minden nap belefáradtam.
Elsodródtam. Túl messze vagy tőlem.
Bármit megtettem, ami hatalmamban állt.
Azt mondtad, ez tetszik neked.
Akkor miért olyan nehéz még mindig?
Próbára tettél, ami felér egy rejtvénnyel.
Nincs hozzá se térkép, se útmutató.
Semmit sem tehetek, hogy belém szeress.

Ahol van akarat, ott nincs mód.
Ne maradt semmi mondanivaló.
Nem látok a szívedbe.
Nem számít milyen közel kerülök.
Túl messze vagy, hogy elvarázsoljalak.
Újra felállítottad a célvonalat.
Vállaltam ezt a versenyt.
Hiába a pontszám, amit elértem,
az sosem lesz elég neked.

Próbára tettél, ami felér egy rejtvénnyel.
Nincs hozzá se térkép, se útmutató.
Az elméletek rád nem hatnak.
Sosem kaptam meg a jelet, nyoma sincs.
Talán a gondolataidban kellene olvasnom.
De úgysem gondolsz rám soha.
Azt hiszem, fel kellene adnom.
Mindig jön egy új holnap...

Ahol van akarat, ott nincs mód.
Ne maradt semmi mondanivaló.
Nem látok a szívedbe.
Nem számít milyen közel kerülök.
Túl messze vagy, hogy elvarázsoljalak.
Újra felállítottad a célvonalat.
Vállaltam ezt a versenyt.
Hiába a pontszám, amit elértem,
az sosem lesz elég neked.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése