2024. március 17., vasárnap

Heavy Frost - Li Xinyi

 



 

Még egy újabb sorozat szép betétdala, ami a napokban indult. Liu Xue Yi miatt került elém. Ő nagyon-nagyon tetszett a The Blood of Youth szerzeteseként. 

 


Valahogy fura is volt itt hosszú hajjal. XD Nekem egyáltalán nem hiányzott a fejéről. A dalnak gyönyörű szövege van, biztos a történet is szép. 

 


 

 Kemény fagy - Li Xinyi


A daru visszatér a hegyre, a Holdhoz.
A szél áramlatként fújja a felhőket.
A kétségbeesés olyan, mint a köd,
a könnyek többször is lecsorognak.
A kezed néha meg megremeg, mert a
röpke évek alatt a fél életem zátonyra futott.

Hogyan láthatnám, mikor a virágok lehullanak?
Hogyan láthatnám ami élettelen?
Hova megy le a Hold? Hova tűnik a hang?
Még ha felveszed a tollat, lefesteni a fagyot,
az sem olyan szikrázó, mint a te fényed.

A szél és a Hold nem elég ahhoz,
hogy döntést hozzunk.
Látom, hogy az életben nem
szabad cserben hagyni, és felejteni.
Ha nem én vagyok az egyetlen, aki értékeli,
miért van, hogy egyedül indulok el?

A múlt és jelen összefonódik,
az egész egy zűrzavar.
A szerelmi bánatra nincs orvosság.
Búcsúdal száll a holdfényben.
A szakadó eső még nem állt el.
Hallom, ahogy a világ megfagy.

Hogyan láthatnám, mikor a virágok lehullanak?
Hogyan láthatnám ami élettelen?
Hova megy le a Hold? Hova tűnik a hang?
Még ha felveszed a tollat, lefesteni a fagyot,
az sem olyan szikrázó, mint a te fényed.

A szél és a Hold nem elég ahhoz,
hogy döntést hozzunk.
Látom, hogy az életben nem
szabad cserben hagyni, és felejteni.
Ha nem én vagyok az egyetlen, aki értékeli,
miért van, hogy egyedül indulok el?






3 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszi szépen a dal fordítását, tetszett, a dallama is, jó volt hallgatni. Hát ha Liu Xue Yi olyan jól szerepel itt mint anno a The Blood of Youth-ban akkor megéri megnézni haj ide vagy oda. Amúgy szerencsés mert mindkét fazon jól áll neki. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      Nagyon szívesen! :) Nekem főleg a refrén jön be. Ez a pasas nem volt semmi a szerzetes szerepében. Ott láttam elsőként, de rögtön meg is győzött, hogy érdemes őt másban is megnézni. - bár egy ideje nem nézek kínai sorozatot, csak nagyon kivételes esetben - Szóval szerintem majd megnézem másban is. Nekem kopaszon tetszett. :) De valóban, hajjal is jó. XD Viszont nekem röviddel jobban tetszik. :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
  2. Kedves Shaolin Bunny!

    Én vettem a "fáradtságot" és megnéztem az In Blossom sorozat első részét és azt kell mondjam piszok jó lett, remélem a folytatása is ilyen lesz. Annyira megfogott, néztem volna tovább is, mindjárt le is töltöttem az első 13 részt ami fent van. Ezt a pasit érdemes "követni"!!! Nagyon jó benne a színésznő is, jó párost alkotnak. Nem egy hétköznapi sztorival kezdődik, konkrétan egy egész család rejtélyes meggyilkolásával, annak nyomozásával, ha csak annyit mondok hogy a csajszi benne egy temetkezési vállalkozó, aki egyben halottkém tanonc is, elhiheted. :D Nem egy szokványos szereposztás valljuk be. Szóval annyire lelkes lettem az első rész után, hogy úgy éreztem ezt meg kell osztanom. :)
    További szép estét kívánok!

    VálaszTörlés