2024. március 18., hétfő

รอเธอบอกคำว่ารัก - Tommy Sittichok

 



 

Régebben is szerettem, mikor Tommy dalt adott elő. Szép hangja van, kár, hogy keveset énekel. Most a nemrég indult To Be Continued c. bl sorozat egyik betétdalát hoztam tőle. A szám eredetileg egy 2014-es dal, ami akkor a Ruk Tong Om (รักต้องอุ้ม) c. sorozathoz íródott. 

 

 

A dal a régi verzióban: 

 

 

 A vallomásodra várva - Tommy Sittichok


Nem tudom, mit tegyek.
Nem tudom, mit fogsz mondani.
Ha bevallom neked, hogy szeretlek,
attól tartok, nem érzel ugyanígy irántam.

Attól tartok, hogy te nem érzel semmit.
Attól tartok, hogy nem fogsz megérteni.
Minél közelebb kerülünk, annál inkább
gyáva vagyok bevallani az érzéseim.
Csak arra várhatok, hogy te megelőzz.
Tényleg nem tudom, meddig kell várnom.

Várom, hogy azt mondd, szeretsz engem,
mert nem akarok szomorú lenni.
Meddig kell még eltitkolnom?
Minél közelebb kerülünk, annál jobban
bántja a szívemet, hogy továbbra is
úgy kell tennem, mint a barátod.

Attól tartok, hogy te nem érzel semmit.
Attól tartok, hogy nem fogsz megérteni.
Minél közelebb kerülünk, annál inkább
gyáva vagyok bevallani az érzéseim.
Csak arra várhatok, hogy te megelőzz.
Tényleg nem tudom, meddig kell várnom.

Várom, hogy azt mondd, szeretsz engem,
mert nem akarok szomorú lenni.
Meddig kell még eltitkolnom?
Minél közelebb kerülünk, annál jobban
bántja a szívemet, hogy továbbra is
úgy kell tennem, mint a barátod.

Várom, hogy azt mondd, szeretsz engem,
mert nem akarok szomorú lenni.
Meddig kell még eltitkolnom?
Minél közelebb kerülünk, annál jobban
bántja a szívemet, hogy továbbra is
úgy kell tennem, mint a barátod.
Úgy kell tennem, mint a barátod...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése