2024. március 13., szerda

Don’t Ask Why - Allen Ren

 



Allen Ren-től nem olyan régen fordítottam dalt. Most újra tőle hoztam az épp ma indult, Burning Flames egyik betétdalát. Egész jónak ígérkezik a trailer alapján a sztori, no és egyik régi kedvencem, Yan Kuan szintén szerepel benne. :)  Sőt feltűnik benne Peter Ho... ő is régi motoros. - legalábbis ők még abból az időből ismerősek számomra, mikor még kezdtem  kínai sorozatokat nézni, ami nem most volt XD -


Képként nem a főszereplőt emeltem ki, hanem ha nem tévedek ő egy fő ellenség, valamiféle gonosz tünde karakter. A sorozat fotóiból ez a kép tetszett meg, szimplán csak ezért ő. Aki megnézi a MDL adatlapot, az látni fogja, hogy a karakterek között elég sok a hosszú fülű. XD Szóval lesz benne tünde klán, ha jól sejtem. - vagy nem tudom a sztoriban hogy fogják őket hívni -


Másik érdekessége a sztorinak, hogy ez a Wu Geng Ji c. manhua-nak az élőszereplős feldolgozása. Ami számomra érdekesebb, hogy ebből létezik egy eddig négy évadot megért donghua. Tavaly tavasszal jött ki a 4. évad második fele. Az animált karaktereket elnézve nagyon sok a változtatás az élő karakterek megjelenítésében. De ettől még lehet működni fog. Így első blikkre viszont azt mondom, hogy messze van a The Blood of Youth-tól.

 


(A dalban ugyanaz a két szakasz ismétlődik, amit lefordítottam.)



Nem kérdezem - Allen Ren


Vadludak vonulnak el a csillapodó szélben,
a levelek is tapasztalják, milyen hűvös az ég.
Józanul de egyben megrészegülve egyedül vagyok.
A szép időkről szóló álmok hiú ábrándok.
A Hold fent az égen nem én vagyok.
A jó és gonosz, mindegyik rossz.
Nehéz megjósolni a világ történéseit.
Felejtsd el az éjjel, és a reggelt!
Nevetünk a zavarba jövő szerelmeseken.
A függöny mögül figyelem a kinti vihart.
Ha olyan feledhetetlen, minek töprengeni rajta?

Mindig is olyan volt, mint egy álom, de mintha
a szívembe vésték volna ezt a szerelmet.
Hányszor kell visszatekintenem a múltba,
hogy egy életen át együtt maradjunk?
Ha a magány a végzeted, nincs kiút.
Nem kérdezem miért, vagy
becsület, vagy szégyen jön.
Hegyeken és folyókon keltem át,
és gyászoltam a világ kínját.
Harcoljunk a sors körforgása ellen!
Bárhol is találkozunk, ott hullanak a virágok.
Nem kérdezem, hogy miért,
vagy hogy merre tovább...

 

A sorozat trailere: 

 

 


1 megjegyzés:

  1. Szeretem őt ,a nyugodt,visszafogott jellemét,a hangja is megnyugtató , köszönöm szépen 🥰

    VálaszTörlés