2024. március 16., szombat

Day and Night - Ziruchu Yinyue

 


 

Ismét egy kínai sorozat betétdalát hoztam. Ez egy rövid websorozat amit februárban vetítettek A Tale of Love and Loyalty címen. Ez most teljesen véletlenül került elém. Szép a dalszövege, és rákerestem a srácra, Gong Jun jutott eszembe róla. Richard Li-nek hívják, és egész sok sorozatban szerepelt már 2020 óta. 

 


 

 

 

 

 Nappal és éjszaka - Ziruchu Yinyue


Mint valami fekete ködben,
magányosan bolyongtam.
Nyomokat kerestem, hogy
kit szerettem, de nem leltem rá.
A homályos könnycseppek,
a magányos út pora,
csak egyre telik az idő.
Olyan, mintha lenne a szívemnek
egy darabja, ami nem gyógyítható.
Miért érint mélyen néhány szó?
Úgy tekintek rád, mint egy
gyáva, legyőzött menekülőre.
Hagyom, hogy a fájdalom elpusztítsa
a szerelem egyetlen helyét.
A szél apránként széttépi a
kitartó szerelem bizonyítékát.
Hagyd, hogy a színtelen világ
elmossa a fakó emlékeket!
Hálát adok azért, hogy
az égiek tisztességesek.
Hadd merüljek el a sóvárgásba!

Az idő eltűnik az emlékek repedései között.
Felforgattam a Napot, a Holdat, és a
négy évszakot, hogy rád találjak.
Minden átértékelődik, és a
találkozások újraíródnak.
Karomba zárlak nappal és éj között.
A hajnal lassan kel fel
a végtelen égi fényben.
Szorosan ölellek, mint régen.
Szemben a széllel, átkelve árapályon,
elidőzve a végtelen tengerfenéken.
Még akkor is, ha eltévedek,
és nem látok tisztán, abban
biztos vagyok, mi lesz a vége.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése