2024. március 3., vasárnap

ไปต่อ - Zee Pruk

 


 

A legújabb dal Zee-től, ami a nemrég indult To be Continued c. bl sorozat betétdala.

 

 

 

 

 Folytatás - Zee Pruk


Csakúgy, mint korábban,
könnyeket hullattál miattam.
Az én hibám, mert nem vagyok
se jó, se méltó hozzád.
Zavaró minden szándék nélkül beszélni,
amíg el sem tudsz engem viselni.
Ha még maradt benned szeretet, törődés,
amit egykor egymás iránt éreztünk,
vissza akarom szerezni azt a kapcsolatot.
Lehetséges ez köztünk még?
Újra egy pár lehetünk?

Tovább fogsz lépni...
Folytatod velem?
Megbocsátasz nekem?
Próbáljunk meg újra randizni.
Még nem késő, ugye?
Hidd el, minden rendben lesz!
Hadd bizonyítsak neked!

Remélem, megértesz, és
még mindig szeretjük egymást.
Adj egy esélyt, hogy a tiéd legyek!
Hadd vigyelek magammal!
Sétáljunk még egyszer együtt.
Ha még maradt benned szeretet, törődés,
amit egykor egymás iránt éreztünk,
vissza akarom szerezni azt a kapcsolatot.
Lehetséges ez köztünk még?
Újra egy pár lehetünk?

Tovább fogsz lépni...
Folytatod velem?
Megbocsátasz nekem?
Próbáljunk meg újra randizni.
Még nem késő, ugye?
Hidd el, minden rendben lesz!

Tovább fogsz lépni...
Folytatod velem?
Megbocsátasz nekem?
Ha még szeretsz engem,
segíts, hogy megértsem!
Kérlek, tedd a kezed a szívemre!
Hogy érezze, lesz folytatás.

Tovább fogsz lépni...
Folytatod velem?
Megbocsátasz nekem?
Ha még szeretsz engem,
segíts, hogy megértsem!
Kérlek, tedd a kezed a szívemre!
Hogy érezze, lesz folytatás.
Hogy érezze, lesz folytatás...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése