2024. március 24., vasárnap

门 - Zhou Shen

  


Liu Xue Yi most megjelent sorozatának, az In Blossom-nak a zenéjét hoztam, ami nagyon szép. Bár Zhou Shen általában ilyen dalokat énekel. :) Még nem néztem bele a sorozatba, de a rövid videók alapján eléggé tetszik. - nagyon karakteres az arca hosszú hajjal is - 

 


A dalban ugyanaz a három szakasz ismétlődik, nem írtam le duplán.



Szíved kapuja - Zhou Shen



Mint reggel a harmat, várva az első napsugarat,
hogy üdvözölje a hajnalt...
Hányszor kell egymásra néznünk?
Az őszinteség volt, ami egyszer becsapott téged.
A szorgalom volt, ami egyszer csapdába ejtett.
A múlt súlyos terheket hordoz.
Szigorúan titkos, hogy senki ne tudja.

Hány botlást kell még elviselnem?
Csak szeretettel, és gyűlölettel
tapasztalhatjuk meg az igazi békét.
Senki ne kérdezze, mikor van
itt a pillanat az elengedésre, legyen
az gondtalanság vagy gyengeség.

Véletlenül beléptem szíved kapuján,
nem tudtam ellenállni.
Nem vagyok hajlandó csupán
egy idegen maradni a szemedben.
Harcolok tovább minden erőmmel.
Még akkor is ha megsebesültem,
már ennyiért is megérte élnem.
Veszélyek közepette, minden csak hiúság.
Egyetlen nap melletted egy áldás lenne.
Legyen erőm, hogy éljek, és megbirkózzak
a vágyakozás hullámvölgyeivel.
Legyen erőm, hogy megéljem
ezt a mély szerelmet.


1 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny!

    Köszönöm szépen hogy elhoztad ezt a dalt is.
    Zhou Shen-nek egyszerűen gyönyörű hangja van.
    Nekem nagyon megtetszett az első rész után a sorozat, biztos fogom nézni. Jó szívvel tudom ajánlani. :)

    VálaszTörlés