2024. március 28., csütörtök

Shrouding the Heavens - 18. rész felirat

 


Felirat: ITT

 

7 megjegyzés:

  1. Szia a 18 episode videóját nem találom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elfelejtettem kitenni a másik könyvtár linkjét, de már orvosoltam. :)

      Törlés
  2. Köszönöm szépen Bocsánat hogy írtam csak láttam hogy nincs kint is mondom meg kérdem

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan, semmi baj! :) Még jó, hogy rám írtál, mert tényleg teljesen kiment a fejemből, hogy az előzőn csak 17-ig van.

      Törlés
  3. Köszönöm szépen Nektek a 17-18-dik részeket! 🥰
    Hiányozni fog Pang Bo, csori Ye Fant nonstop kirabolta újdonsült "barátja". Végül neki is jut egy darabka, ami senkinek se kell.
    Várom türelemmel a folytatást!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Nagyon szívesen! :) Kitartóan kommentelsz minden részhez, mindig örömmel olvasom.
      Igen, Pang Bo jó kis karakter. Remélem, hogy még feltűnik a sorozatban. Most ezt a lopós, duci szerzetest sodorta a sors Ye'zi útjába. XD Arra a törött darabkára kíváncsi leszek, hogy mit tud.

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés
    2. Aaaaaa ne is mind a duci szerzettes 3 kincset is elvet Ye'zi-től nagyon nem szeretem azt a karaktert de szerencsére Ye'zi nagyon szerencsés egy ember !!

      Törlés