2024. június 15., szombat

Douluo Dalu 2: Peerless Tang Sect - 52. rész felirat

 


Felirat: ITT

 

FIGYELEM! Mivel ezzel a résszel van vége az előre beharangozott első etapnak, így én itt most a majdnem 1 éves fordítás után egy kis szünetre félre teszem a sorozatot. Főleg azért, hogy két korábbi donghua-t befejezzek, legyenek azok is teljes egészek végre. Meg azért is, mert készülök közben egy nagy keleti utazásra, amiből majd csak október elején térek vissza. 

A nyár folyamán, legkésőbb augusztus végéig szeretném befejezni a Gentleman Has Clouds-ot, és a Land of Miracles 3. évadát. Plusz ha ügyes leszek akkor addig a The Island of Siliang 2. évadával is elkészülök.

Ezek a tervek, megértéseteket köszönöm! Vitatkozni senkivel nem fogok. Ha számonkérő hozzászólást ír valaki arra nem reagálok. Az időmmel én rendelkezem, nem más.

Ha valami csoda folytán a fentiek mellett mégis fog időm maradni, akkor természetesen előbb elkezdem folytatni a DD-t. 


3 megjegyzés:

  1. Szia! Köszi az első etap befejezését (én ma láttam hogy nem lett vége az 52.résszel), most leülök és egyben lenyomom (vártam hogy vége legyen és egyben befejezzem, de ez nem jött össze).
    Természetesen neked is pihenned kell (főleg ennyi rész után), akkor folytatod amikor tudod és főleg amikor kedved lesz hozzá (nem elhanyagolható tényező :) )

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szomorúan olvasom ezt most :/ de ha ez van ez van várom az október, hogy folytasd nagyon köszönjük a munkát azért titokban szurkolók a *hathának* mert nagyon sokan nézzük szerintem ezt az animet :) Szóval jó utat:) és még egyszer köszi:)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mindenekelőtt nagyon jó utat, érezd jól magad! A folytatást pedig majd hozod, amikor hozod. Amikor időd és kedved lesz hozzá. Addig is bármelyik másik fordításodnak is nagyon fogok örülni. Köszönöm!

    VálaszTörlés