2024. június 13., csütörtök

เริ่มใหม่อีกครั้ง - Firstone Wannakorn

 



 

A DoMunDi legújabb generációjából már amennyire láttam a többieket, ő a legszimpatikusabb. Eszembe jut róla Saint. :) Főleg, amikor barnás színű a haja. 

Ez a dal a To Be Continued bl egyik OST-je. 

 

 

Aki nem szimpatizál a bl témával, annak hoztam sima zenés verziót. Annak érdemes ezt hallgatnia. 



Újrakezdés - Firstone Wannakorn


Azon a napon érzelmek nélkül
cselekedtem, meggondolatlanul.
Anélkül, hogy meghallgattalak volna.
Aztán így végeztük.

Aznap, csak most jöttem rá, hogy
akinek összetört a szíve, az én voltam.
Csak rajtam múlt, elkövettem azt a hibát.
Ha van esélyem újrakezdeni,
hajlandó vagyok élni a lehetőséggel.
Szeretném többször elmondani,
hogy: Szeretlek! Sajnálom, hogy
csak akkor, amikor már túl késő.
Még most sem tudom, hogy mit tegyek.
Menjünk vissza az időben, kezdjük újra!

Azon a napon amit tettem,
azzal nagyon megbántottalak.
Ha közvetlenül, egyszerűen
rákérdeztem volna, nem tartanánk itt.

Aznap, csak most jöttem rá, hogy
akinek összetört a szíve, az én voltam.
Csak rajtam múlt, elkövettem azt a hibát.
Ha van esélyem újrakezdeni,
hajlandó vagyok élni a lehetőséggel.
Szeretném többször elmondani,
hogy: Szeretlek! Sajnálom, hogy
csak akkor, amikor már túl késő.
Még most sem tudom, hogy mit tegyek.
Menjünk vissza az időben, kezdjük újra!

Szeretném többször elmondani, hogy: Szeretlek!
Szerelmem! Itt vagyok neked,
még akkor is, ha már túl késő.
Ebben a pillanatban csak azt kívánom,
bárcsak lenne valami módja, hogy
visszamenjünk az időben, és újrakezdjük.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése