2024. június 21., péntek

Flaw - YEW

 



 

Ez a dal is a My Stand-In c. sorozat 7. részében szerepelt. Igaz ez nem külön betétdal, hanem csak zeneként használták fel benne. 

 

  



Törés - Yew


Ha kívánhatnék valamit,
kérlek, visszatérnél hozzám?
Hosszú út áll előttem,
nem bírom elviselni a magányt.
Minden nap várlak,
a folyó vize is hideg már.
Olyan vagy, mint egy homokos part,
ahol egyáltalán semmi sem maradt.

Mikor itt vagy, semmi más
nem érdekel rajtad kívül.
De mikor szomorúan távozol, én csak...

Sok szerencsét kívánok, remélve,
hogy találsz valakit, aki nem fog
szenvedést okozni a szívednek.
Azon a napon én hibáztam.
Elveszett köztünk az összhang.
Nem csinálhatjuk vissza,
végül aztán eltűntél...

Mikor itt vagy, semmi más
nem érdekel rajtad kívül.
De mikor szomorúan távozol, én csak...

Sok szerencsét kívánok, remélve,
hogy találsz valakit, aki nem fog
szenvedést okozni a szívednek.
Azon a napon én hibáztam.
Elveszett köztünk az összhang.
Nem csinálhatjuk vissza,
végül aztán eltűntél...

Miután a virágok elhervadnak,
nem nyílhatnak újra.
Bármi történik, az már
nem lehet olyan, mint rég.
Végül nem számoltam a napokat,
összeszedtem magam. Én csak...

Sok szerencsét kívánok, remélve,
hogy találsz valakit, aki nem fog
szenvedést okozni a szívednek.
Azon a napon én hibáztam.
Elveszett köztünk az összhang.
Nem csinálhatjuk vissza,
végül aztán eltűntél.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése