2024. június 17., hétfő

ซ่อน (ไม่) หา - Jeff Satur

 

 

Nagyon tetszett a klip története, és amellett Jeff egyik legszebb dala szerintem. Angolul a Ghost címet adták neki. A fordító szerint elrejt, nem, talál a 3 címben lévő szó jelentése. Igazából, ha a kreált "lényt" nézzük, akkor találó az angol cím.

 

 



Lélek - Jeff Satur


A szemedbe nézve megmondom,
hogy az érzésed a szívedet nem tükrözi.
Világos, hogy nem vagyunk együtt.
Szoktam álmodni az esküvőnkről.
A szemed folyton búcsút intett.
Jól van, számítottam rá.
Felejtsük el a szerelmünket, és hagyj el!
Az összes érzés, minden szó,
minden emlék nem számít többé.

Nincs szükség búcsúra.
Nem kell mondani, hogy fájt.
Számoltam ezzel.
Menekülj, és soha ne térj vissza!
Ha nem te vagy, úgy is jól van.
Olyan nincs, hogy az idők végezetéig.
Soha nem fogom megtalálni, hol vagy.
Ó, ó... Nem talállak meg.
Ha nem te vagy, úgy is jól van.
Remélem rátalálsz arra, amit keresel.
Eltemetem a múlt összes boldogságát.
Remélem, meghalsz számomra.

Belefáradtam, hogy futok utánad.
Megkérdeztem magamtól,
mikor lesz ennek vége.
Folytattuk a bújócskát,
mintha visszakaptalak volna.
De csak az idő csapdájába estem.
Jól vagyok, búcsúzz csak el!
Rendben leszek, ne törődj velem!
Menj tovább, ne nézz vissza!
Bár nagyon szomorú voltam,
soha ne hidd, hogy őszintén sírtam.

Nincs szükség búcsúra.
Nem kell mondani, hogy fájt.
Számoltam ezzel.
Menekülj, és soha ne térj vissza!
Ha nem te vagy, úgy is jól van.
Olyan nincs, hogy az idők végezetéig.
Soha nem fogom megtalálni, hol vagy.
Ó, ó... Nem talállak meg.
Ha nem te vagy, úgy is jól van.
Remélem rátalálsz arra, amit keresel.
Eltemetem a múlt összes boldogságát.
Remélem, meghalsz számomra.

Bánatomat magamba temettem.
Úgy teszek, mintha jól lennék.
Szerelmem mélyen a szívembe rejtettem.
De ez a zokogó szív soha nem fog elfelejteni.

Ha nem te vagy, úgy is jól van.
Olyan nincs, hogy az idők végezetéig.
Remélem rátalálsz arra, amit keresel.
Eltemetem a múlt összes boldogságát.
Remélem, meghalsz számomra.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése