2024. június 7., péntek

Whenever I see you - Fourth Nattawat

 


 

Egy pörgős, vidám dal ami az épp most indult My Love Mix-Up! sorozat betétdala. Annyit érdemes tudni róla, hogy eredetileg egy japán manga az alapja, és a Kieta Hatsukoi sorozat thai verziója, fontos infó, hogy ugyan cuki, de BL.

 

 

 

 

 Valahányszor meglátlak - Fourth Nattawat


Összezavarodok... Mit tegyek most?
Kérem, valaki segítsen rajtam!
A szívem olyan törékeny.
Mikor látom, hogy elsétálsz,
egy pillanatra a szemedbe nézek,
és valahogy nem tudok ellenállni.

Megint teljesen véletlenül,
látom, hogy mosolyogsz,
mikor utamba kerülsz.
Félre kell néznem,
elrejteni az érzéseimet mélyen.
Szárnyal tőled a szívem.
Nem tudom, mi jár a fejedben.
Valahányszor meglátlak,
úgy érzem, elveszed az eszem.

De megint véletlenül
minden nap találkozunk.
Mikor mellém ülsz,
nem szabad kiadnom magam.
Olyan aranyos vagy,
viszont nagyon félénk vagyok.
Ledöntötted a falakat a szívemben,
nem tud megnyugodni.
Kimondhatom hangosan?
Akkor segíts nekem!
(Nem tudom, mint mondjak.)

Összezavarodok... Mit tegyek most?
Kérem, valaki segítsen rajtam!
A szívem olyan törékeny.
Mikor látom, hogy elsétálsz,
egy pillanatra a szemedbe nézek,
és valahogy nem tudok ellenállni.
Összezavarodok... A szívem zakatol.
Azon tűnődök, mikor adja fel a testem.
Kedves! Segítenél nekem?
Fogadd el a szívem, és ments meg!

Olyan aranyos vagy,
viszont nagyon félénk vagyok.
Ledöntötted a falakat a szívemben,
nem tud megnyugodni.
Kimondhatom hangosan?
Akkor segíts nekem!
(Nem tudom, mint mondjak.)

Összezavarodok... Mit tegyek most?
Kérem, valaki segítsen rajtam!
A szívem olyan törékeny.
Mikor látom, hogy elsétálsz,
egy pillanatra a szemedbe nézek,
és valahogy nem tudok ellenállni.
Összezavarodok... A szívem zakatol.
Azon tűnődök, mikor adja fel a testem.
Kedves! Segítenél nekem?

Összezavarodok... Mit tegyek most?
Kérem, valaki segítsen rajtam!
A szívem olyan törékeny.
Mikor látom, hogy elsétálsz,
egy pillanatra a szemedbe nézek,
és valahogy nem tudok ellenállni.
Összezavarodok... A szívem zakatol.
Azon tűnődök, mikor adja fel a testem.
Kedves! Segítenél nekem?
Fogadd el a szívem, és ments meg!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése