2024. június 14., péntek

Just - YEW

 



 

Újra egy OST-t hoztam a My Stand-In c. bl sorozatból. Ez a dal a 7. részben hangzott el.  A képre nem a bandát tettem fel, hanem az egyik főszereplő karaktert, Joe-t. 

Sima zenés verzió, szóval akinek nem barátja a bl téma, az is nyugodtan hallgathatja. 

 

 

 

 

 Csak... -YEW


Mennyire akarod, hogy felnőtt legyek?
Szóval, készen állok rá,
hogy megértsem a szerelmet.
Ezt magától értetődően tudni kell.
Ezt tanultam az előző kapcsolatunkból.

Sétálj ki egy kapcsolatból,
ne vesztegesd az idődet!
Ne szeress bele olyanba,
aki mindig csak bántott!
Ne hidd, hogy mindenki ezt teszi!
Tarts egy kis szünetet!
Az igazi szerelemben csak
mosolynak és boldogságnak kell lenni,
nem pedig szenvedni, ahogy előzőleg.

Sétálj ki egy kapcsolatból,
ne vesztegesd az idődet!
Ne szeress bele olyanba,
aki mindig csak bántott!
Ne hidd, hogy mindenki ezt teszi!
Tarts egy kis szünetet!
Az igazi szerelemben csak
mosolynak és boldogságnak kell lenni,
nem pedig szenvedni, ahogy előzőleg.

Csak azt akarom, hogy tudd,
egy napon el fogok menni.
Megtanulod majd, hogy mennyire fáj.
Talán azért, mert a könnyeim
egy halott virágnak szóltak,
de még mindig szerelmes vagyok.
Szóval tudom, hogy már túl késő.

Nehéz elfelejteni valaki olyat, mint te.
Miért estem bele valaki olyanba,
aki semmit sem érez?
Mikor sírtam, te biztos nevettél valahol,
és én azt sem tudtam, hogy ki vagyok.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése