2024. június 26., szerda

Follow Your Heart OST: ending

 


 

 

Luo Yunxi új sorozatának ending dalát fordítottam le, mivel Nanati most ezt kezdte fordítani. Én pedig ilyenkor ha van a sorozathoz dal, akkor azt bevállalom. :) 

A dalszöveg azért ilyen rövid, mert ez ismétlődik benne, nem írtam le kétszer. 

 

 



A szív kétsége - Luo Yunxi



Elviszlek szívem fényes holdudvarába,
ahol az álmom virágzik, tükrözve vágyaimat.
Diadalmasan akarok visszatérni veled,
és hallgatni délen a zuhogó esőt,
miközben a nyugati hegyen tombol a hó.
Egy utca, két sikátor, három őrtorony,
mindig látjuk egymást, bármi történjen.
Remélem, meghódít a szívem!
A tűz felmelegíti a fagyos eget.
Nem vagy hibás a tavasz késői érkezéséért.
Legyen minden úgy, ahogy szeretnéd!

A szívünk összetalálkozott,
ne menjünk el egymás mellett!
Te vagy, akire egész nap vágyom.
Hajlandó vagyok az égbolton a
felhők közül előhúzni neked a Holdat.
S szövök neked egy csillagtengert.
A szívünk összetalálkozott,
ne menjünk el egymás mellett!
Az évek nem fontosak, ha itt vagy.
Azt akarom, hogy virágozzon a
szerelmünk, és soha ne hervadjon el!
Ez minden, amire szükségem van
az életem hátralévő részében.
Esküdj meg, hogy belém szeretsz,
és soha nem szeged meg az ígéreted!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése