2021. augusztus 16., hétfő

A Little More - Zee Pruk

 

 

 

Zee első saját dala. Kicsit szomorkás, de tipikusan olyan stílus, ami jellemző rá. A klip nagyon bejön, szépek a virágok, és ötletesen megoldották. Elegáns, és letisztult. 

 




Még egy kicsit - Zee Pruk


Úgy tartja a mondás, hogy
a szerelembe nem lehet belehalni.
Rendbe jössz, csak tarts ki!
Hiszek ezeknek a szavaknak,
ezért összeszedem magam.
Remélve, hogy hamarosan vége lesz.

Még mindig te jársz a fejemben minden este.
Hogy rád gondolok, ébren tart egész éjjel.
Kicsi szívem, kérlek maradj erős! Tarts ki!
Ez is elmúlik majd egy napon.
Talán elfelejtelek holnap...
vagy talán majd később valamikor.
Nincs már messze az új kezdet.
A szívem sebei beforrnak újra.
A szerelmet amit neked adtam,
visszaveszem, hogy megmentsem magam.

Már nem vagy mellettem,
de ez teljesen rendben van.
Az életem visszatér abba a mederbe
mielőtt találkoztunk volna.
Minden rendben volt,
mielőtt beléptél a mindennapjaimba.
Az életem most visszatér a múltba.

Még mindig te jársz a fejemben minden este.
Hogy rád gondolok, ébren tart egész éjjel.
Kicsi szívem, kérlek maradj erős! Tarts ki!
Ez is elmúlik majd egy napon.
Talán elfelejtelek holnap...
vagy talán majd később valamikor.
Nincs már messze az új kezdet.
A szívem sebei beforrnak újra.
A szerelmet amit neked adtam,
visszaveszem, hogy megmentsem magam.

Talán elfelejtelek holnap...
vagy talán majd később valamikor.
Nincs már messze az új kezdet.
A szívem sebei beforrnak újra.
A szerelmet amit neked adtam,
visszaveszem, hogy megmentsem magam.

Talán elfelejtelek holnap...
vagy talán majd később valamikor.
Nincs már messze az új kezdet.
A szívem sebei beforrnak újra.
A szerelmet amit neked adtam,
visszaveszem, hogy megmentsem magam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése