2021. augusztus 4., szerda

Corner - War Wanarat x Tik Playground

 


Egy lassú, dallamos nóta, amit megint a youtube dobott be, a zene dallama megtetszett az elején. :) A srácnak nem sok hangja van, de a dal zenéje, dallama viszont tetszett. A változatosság kedvéért ez is egy bl sorozat dala, The Best Story, ami kb 1 hete fejeződött be. 

Igazából nekem a live verziót dobta ki a youtube, azt hallottam elsőként, és jobban is tetszik. Azt linkelem elsőként. 

 


 



Távolból - War Wanarat x Tik Playground


Ha valaki megkérdezi:
Kivel akarsz találkozni egy nap?
Ki az, akit elképzeltél magadnak?
Arra te tökéletes vagy.
Mindenki téged akar.
Te vagy mindenki álma.
Még az enyém is.
De nem mondhatom el.
Csak annyit tehetek, hogy mosolygok
a távolból figyelve téged.
Bámullak téged messziről,
és még csak vissza sem nézel.

Nézlek innen a sarokból,
nekem ennyi is elég.
Feltétel nélkül... én csak kedvellek.
Olyan hálás vagyok,
hogy találkoztam veled.

Ha közelebb kerülnénk
egy nap, az rossz lenne.
Az csak összezavarná a gondolataim.
Szóval mint egy égi istenségre,
nézek rád innen lentről.
Örülök annak, hogy találkoztunk.
Én is kedvellek, de nem mondhatom el.
Csak mosolygok rád a távolból, ennyi elég.
Bámullak téged messziről.

Nézlek innen a sarokból,
nekem ennyi is elég.
Feltétel nélkül... én csak kedvellek.
Olyan hálás vagyok,
hogy találkoztam veled.

Ha egy nap belefáradtál mindenbe,
és egyedül érzed magad ezen a Földön,
csak tudd, hogy van valaki, aki
törődik veled... és nincs olyan távol tőled.

Bámullak téged messziről, ennyi is elég.
Feltétel nélkül... én csak kedvellek.
Olyan hálás vagyok,
hogy találkoztam veled.

Bámullak téged messziről, ennyi is elég.
Feltétel nélkül... Mert az jó dolog,
ha találkozom veled,
és tudom, hogy boldog vagy.
Boldog vagyok.

2 megjegyzés:

  1. Szia Borbála!
    Megnéztem a rövidke sorozatot. Olyan érzésem van, mintha a dal köré kreáltak volna egy történetet. Szerinted rosszul gonndolom?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!

      Én nem láttam a sorozatot, csak a dalt fordítottam le. De láttam, hogy egy 3 részes rövidke sorozat van belőle, és kb semmi nem történik benne, csak arról szól, amiről ez a dal is. Szóval igen, én is így gondolom még látatlanba is. ;)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés