2021. augusztus 13., péntek

Hold Me Tight - Zee & NuNew

 

 

 

Újabb DoMunDi-s duett cover dal a Zee NuNew párostól. Ez konkrétan az I Promised You the Moon c. bl sorozat egyik dala. 

 

 



Ölelj szorosan - Zee & NuNew


Olyan hosszú volt az éjjel, de
azt hiszem, minden rendben.
Még mindig a tiéd a szívem.
Néha magányos vagyok, de ma éjjel
nagyon remélem, hogy találkozunk.
Csak azért, hogy halljam, ahogy
jó éjszakát, és szép álmokat kívánsz nekem.

Nem tudom, hogy érzed magam amott.
De itt őrülten hiányzol nekem.
Semmi mást nem szeretnék jobban,
mint látni téged ebben a pillanatban.
Csak annyit akarok, hogy ölelj szorosan!
Késő este van, és olyan hidegnek
tűnik minden a magányomban.
Jó lenne, ha itt lennél velem.
Csak látni szeretném az arcod.
Merre jársz, ezen a magányos éjszakán?
Még mindig arra várok, hogy jó éjt kívánj.

Tudom, biztosan sok dolgod van.
Addig várok, míg ráérsz majd.
Várok még egy keveset,
aztán mellettem leszel.

Nem tudom, hogy érzed magam amott.
De itt őrülten hiányzol nekem.
Semmi mást nem szeretnék jobban,
mint látni téged ebben a pillanatban.
Csak annyit akarok, hogy ölelj szorosan!
Késő este van, és olyan hidegnek
tűnik minden a magányomban.
Jó lenne, ha itt lennél velem.
Csak látni szeretném az arcod.
Merre jársz, ezen a magányos éjszakán?
Még mindig arra várok, hogy jó éjt kívánj.

Csak annyit akarok, hogy ölelj szorosan!
Egyre hűvösebbre fordul.
Ha itt lennél velem, akkor
nem lennék ilyen magányos.
Csak látni szeretném az arcod.
Merre jársz az éjjel?
Itt fogok várni rád.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése