2022. április 16., szombat

Defeat - Liu Yu Ning

 


 

Még egy dalt hoztam a Douluo Dalu játék verziójából. :) Ehhez is sikerült nagyszerű énekest találni. 

- akárcsak az előzőhöz, amit Ayunga adott elő -


Az eredeti klip: 

 

 


Csak a zene, mindenféle zörej nélkül, azoknak akik lementenék: 



Legyőzni - Liu Yu Ning


Bal kezemben a pöröly, jobban
a gyógyfű, amit a Mennyektől kaptam.
Az a végzetük, hogy túléljenek minden csapást.
Áthidalják az élet szakadékait.
A harcias lélek forrong és nem nyuszik,
elviseli a fájdalmat, és tovább fejlődik.
A halandók istenekké válhatnak.

A Szörny iskola tagjainak hűsége ritka,
100 ezer év alatt nem volt párja.
Az a sorsuk, hogy legendákká váljanak.
Megpróbállak megvédeni a küldetésem részeként.
Soha nem gondoltam arra, hogy feladom.
Nem számít, ki vagy, se az,
hogy alacsony sorból származol.
Végre visszanyerem a trónom.
Mikor a lélek bánatos, mindegy,
hogy jó vagy rossz történt, ne add fel!
Bárki, aki ki mer állni harcolni,
az minden elismerést megérdemel.

Győzz le minden gonoszságot!
Az új Douluo világa bajokkal teli, és veszélyes.
19 réteg tűz és jég tengerén áttörni nehéz,
de még mindig bátran haladunk előre.
Ragaszkodunk a Tang szekta tanításához,
megtartjuk az eskünket,
még akkor is, ha sok megpróbáltatás vár.

A Szörny iskola tagjainak hűsége ritka,
100 ezer év alatt nem volt párja.
Az a sorsuk, hogy legendákká váljanak.
Megpróbállak megvédeni a küldetésem részeként.
Soha nem gondoltam arra, hogy feladom.
Nem számít, ki vagy, se az,
hogy alacsony sorból származol.
Végre visszanyerem a trónom.
Mikor a lélek bánatos, mindegy,
hogy jó vagy rossz történt, ne add fel!
Bárki, aki ki mer állni harcolni,
az minden elismerést megérdemel.

Nem számít, mennyi hiba árán, és
mennyi ellenséggel nézek szembe,
úgy döntöttem, méltó életet fogok élni!
Még ha csak egy halandó is vagyok,
nem fordulok vissza!
Bárki, aki ki mer állni harcolni,
az minden elismerést megérdemel.
Győzz le minden gonoszságot!



2 megjegyzés:

  1. Ez a dal még jobban tetszik, mint az előző, és mindkét énekest élvezet hallgatni. A fordítás is nagyon tetszik, olyan lelkesítő, köszönöm Shaolin Bunny :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anna!

      :) Örülök neki! Egyébként nekem is ez tetszik dalként jobban. Mindkét énekest kedvelem. De Ayunga a nagy kedvencem évek óta. Neki valami csoda van a torkában. Egyébként őt úgy is hívják, hogy a Musical Herceg. :) Nem véletlenül.
      A szöveg elég speciális volt mindkét dalnál, mivel erősen kötődik magához a történethez. Aki nem látta, az a puszta szöveget annyira nem érti, mint aki tudja, miről szól a történet. Én ismerem, sőt az egyik kedvenc kínai donghua-m a Douluo Dalu.
      Igen, valóban lelkesítő. :) Szeretem az ilyen zenéket, szövegeket. Nincs mit! Én köszönöm, hogy mindig írsz, ha tetszik valami! :)

      Üdv: Shaolin Bunny

      Törlés