2022. április 25., hétfő

ส่งเธอออกไป - COCKTAIL

 


 

Kedvenc bandám legújabb dala. Mit is mondhatnék... a szokásos profi, szuper dal, mint mindig. Egy gyönyörű rockballada, persze a gitárszóló sem hiányozhat belőle. 

 

 



Felejts el! - Cocktail


Csak felejts el! Ne is emlékezz rám!
Szánj meg, kérlek, és menj el!
Ne maradj egy percet se!
Nyilvánvaló, hogy a szerelem
nem győzhet minden alkalommal.
Mindkettőnknek túl sok hegyet kellene
legyőzni, hogy sikerüljön a csúcsra jutni.
A végén akkor sem számít,
milyen messzire jutottam el.
Soha nem tudlak örökre mosolyra bírni.

Így utadra engedlek,
távol tőlem, és a fájdalomtól.
Elküldelek, messzire,
hogy ne érhesselek el.
Hogy ne találkozzunk többet.

Én a múltat jelentem,
amire nincs szükség.
Nem én vagyok fontos.
Bár igazából azt szeretném,
hogy csak az enyém légy.
De igazából ez nem könnyű.
Ha egy szép könyv lennél,
nem lenne jó helyed egy
olyan polcon, mint én.
Jobb, ha találsz valaki mást!

Így utadra engedlek,
távol tőlem, és a fájdalomtól.
Elküldelek, messzire,
hogy ne érhesselek el.
Hogy ne találkozzunk többet.
Elengedlek,
távol egy mihaszna embertől.
Minél tovább búcsúzunk,
annál többet fogsz sírni.
Ne vesztegesd az idődet!
Nyisd meg a szíved valaki másnak!

Így utadra engedlek,
távol tőlem, és a fájdalomtól.
Elküldelek, messzire,
hogy ne érhesselek el.
Hogy ne találkozzunk többet.
Elengedlek,
távol egy mihaszna embertől.
Minél tovább búcsúzunk,
annál többet fogsz sírni.
Ne vesztegesd az idődet!
Nyisd meg a szíved valaki másnak!
Hagyj el! Töröld ki az emlékemet!



1 megjegyzés:

  1. Kedves Shaolin Bunny, ez is egy nagyon jó kis dal. :) A thai nyelvet még nem szoktam meg de az énekes hangja nagyon kellemes. Köszönöm a fordítást. :)

    VálaszTörlés