2022. április 30., szombat

อยู่คนเดียวมันเหงา - KIN

 



Egy újabb ifjú titán, akit nemrég fedezett fel, a GMM Grammy egyik üdvöskéje. KIN (คิน)   Thanachai Sakchaicharoenkul ezzel a dallal debütált februárban. Azt kell róla tudni, hogy nyáron lesz még csak 18 éves, és háromszoros thai ifjúsági jéghoki bajnok. Jó kis klipet rittyentettek hozzá. :)

 

   



Magányos egyedül - Kin


Mit tehetnék? Meddig fog tartani? Ó, kedves!
A mai nap hosszabbnak tűnik, mint a tegnap.
Már jó ideje... félek, hogy eltűnsz. Mit kellene tenni?
Aggódom, hogy késő lesz. Nem akarok túl sokáig várni.
Csak azt akarom, hogy tudd... Ó, kedves!

Egyedül lenni most...
Magányos vagyok, távol tőled.
Csak azt akarom, hogy
most itt legyél, és ne engedj el!
Nem akarom vesztegetni az időnket.
Egyedül lenni most...
Magányos vagyok, távol tőled.
Csak azt akarom, hogy
most itt legyél, és ne engedj el!
Nem akarom vesztegetni az időnket.

Kérlek, tudasd velem! Mit kell tennem?
Ó, igen! Nincs sok időd, mint azelőtt,
és én aggódom, hogy elhagysz.
Megvan a válasz, hogy mit tegyek? Ó, kedves!
Csak azt akarom, hogy tudd, mit érzek!
Hagyom, hogy te légy a szívem vágya. Ó...

Egyedül lenni most...
Magányos vagyok, távol tőled.
Csak azt akarom, hogy
most itt legyél, és ne engedj el!
Nem akarom vesztegetni az időnket.
Egyedül lenni most...
Magányos vagyok, távol tőled.
Csak azt akarom, hogy
most itt legyél, és ne engedj el!
Nem akarom vesztegetni az időnket.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése