2022. április 26., kedd

1% - STAMP

 



Aki követi a dalfordításaimat, az tudja, hogy Stamp is az egyik nagy kedvencem. - bár tőle ritkán fordítok, aminek az az oka, hogy kevés dalához találtam eddig angol fordítást - Rá jellemzően jó kis dallamos, kicsit szomorkás, de mégis pozitív hangulatú.


Egy sima zenés verzió - aki akarja, ezt mentse le magának - 



A klip verzió:

 



Élőben:

 




Egy százalék - STAMP


Annyira hiányzol, hogy
nem tudom, mit tegyek.
Amikor az élet rákényszerít,
hogy ne hívjalak fel,
csak annyit tehetek, hogy írok egy dalt.
Ezzel vigasztalom magam.
Kicsit nehéz megírni, mert csak
az jut eszembe: "Hiányzol!"

Nem tudom, te is ugyanígy érzel-e?
Ha nem én énekelném a dalt,
soha nem kérdezném meg.
Több millió kérdés zakatol bennem.
Szeretném, ha tudnád...
de félek, hogy elfutsz előlem.

Amit gondolsz, amit ismersz,
az csak a szívem egy százaléka.
Ami fennmaradt, az maga a szerelem,
mert több vagy számomra, mint barát.
Amit soha nem mondtam el.
Csak azt kérem, hogy beszéljünk így tovább!
Hadd tartsam meg a szerelmem 99%-át,
amit a szívem mélyére elrejtek!

Hiányzol, de tudom, hogy
a valóságban kell élnem.
Elégedett vagyok így az életemmel.
Boldog vagyok így... igazán,
ha olyanok maradunk, mint rég.

Amit gondolsz, amit ismersz,
az csak a szívem egy százaléka.
Ami fennmaradt, az maga a szerelem,
mert több vagy számomra, mint barát.
Amit soha nem mondtam el.
Csak azt kérem, hogy beszéljünk így tovább!
Hadd tartsam meg a szerelmem 99%-át,
amit a szívem mélyére elrejtek!

Annak ellenére, hogy néha fáj,
és szomorúság kövezi az utam,
csak azért, ha beszélhetek veled,
ha láthatlak, vagy ha bármit együtt
csinálunk, én már boldog leszek.
Annyira hiányzol, hogy
fogalmam sincs, mit tegyek.

Amit gondolsz, amit ismersz,
az csak a szívem egy százaléka.
Ami fennmaradt, az maga a szerelem,
mert több vagy számomra, mint barát.
Amit soha nem mondtam el.

Minden titkot, amit rejtegetek,
amit nem mondtam el,
azt mindig a szememmel árulom el.
Ha véletlenül meglátod, és az érzés
nem kölcsönös,kérlek, felejtsd is el!
Csak azt kérem, hogy beszéljünk így tovább!
Hadd tartsam meg a szerelmem 99%-át,
amit a szívem mélyére elrejtek!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése