2022. április 21., csütörtök

Let's End This - Jackie Jackrin

 



A You are my heartbeat c. thai sorozat újabb betétdalát hoztam. Ezt igazából Nanatinak fordítottam, mivel megbeszéltük, hogy a feliratába majd az én dalfordításaimat teszi bele. 

 


A dalnak van kínai verziója, megosztom itt: 

 

 

 

 Fejezzük ezt be - Jackie Jackrin


Még soha nem hagytam eddig,
hogy a szívem bárkit szeressen.
Amíg nem találkoztunk,
nem is kerestem senkit.
De Isten biztos becsapott minket,
hogy utunk keresztezze egymást,
és hagyta, hogy szépet álmodjunk,
ami soha nem válik valóra.

Ha ez a szerelem fájdalmas,
mindent megtartok magamnak.
Mert megérdemelsz olyan valakit,
aki tökéletes a számodra.
Hadd legyek én, aki szenved!
Te vess véget ennek a szerelemnek!
De ez mindent megér, mivel
végre megtanultam szeretni.

Elengedem a kezed,
hagyom, hogy elmenj.
Hogy találkozz olyan valakivel,
akire a szíved vágyik.
Továbbra is mosolygok
a könnyeken keresztül.
Nem számít, mennyi fájdalmat
kell elviselnem. Túlélem majd.

Ha ez a szerelem fájdalmas,
mindent megtartok magamnak.
Mert megérdemelsz olyan valakit,
aki tökéletes a számodra.
Hadd legyek én, aki szenved!
Te vess véget ennek a szerelemnek!
De ez mindent megér, mivel
végre megtanultam szeretni.

Soha nem voltál az enyém,
de már el is vesztettelek.
Így csak a szívemnek mondtam búcsút.

Ha ez a szerelem fájdalmas,
mindent megtartok magamnak.
Mert megérdemelsz olyan valakit,
aki tökéletes a számodra.
Hadd legyek én, aki szenved!
Te vess véget ennek a szerelemnek!
De ez mindent megér, mivel
végre megtanultam szeretni.
Ha ez a szerelem fájdalmas,
mindent megtartok magamnak.
Mert megérdemelsz olyan valakit,
aki tökéletes a számodra.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése